Organizacja Smart marketing osiągnęła 14 977 107 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 963 510 zł. Pozostałe przychody to 13 597 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 161 988 zł.
Zysk netto wyniósł 801 522 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 977 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 977 107 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 801 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 801 522 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Smart marketing wynosi 1,06 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart marketing wynosi 13 800 966 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
610 141 zł a 37 442 768 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 800 966 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 800 966 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart marketing wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,363% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 113 642
zł.
Koszty operacyjne Smart marketing wyniosły 13 904 077
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 113 642 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 113 642 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
15.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart marketing wyniosła 2 179 463 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 179 463 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 179 463 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 813 522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 365 941 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 179 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 179 463 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart marketing wyniosły 1 365 941 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 179 463 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 365 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 365 941 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart marketing wykazała przychody na poziomie 14 977 107 zł.
Organizacja zarobiła 1 072 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 271 231 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 801 522 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 25% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 271 231 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 271 231 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku