SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
PIRMEDIA to agencja reklamowa specjalizująca się w szerokim zakresie usługzwiązanych z reklamą internetową i social mediami. W ich ofercie można znaleźć m.in. kampanie Google AdWords, SEO, pozycjonowanie stron, linki sponsorowane, kampanie produktowe dla e-commerce, reklamy na Gmailu oraz content marketing. Firma wyróżnia się dostosowaniem kampanii reklamowych do indywidualnych potrzeb klienta, co gwarantuje osiąganie maksymalnych rezultatów i widocznych korzyści dla przedsiębiorstw. Pisane przez nich treści są przemyślane i celują w dotarcie do potencjalnego klienta, oferując zarówno edukacyjne, jak i rozrywkowe wartości. PIRMEDIA również angażuje się w kampanie na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, gdzie tworzą i zarządzają profilami firmowymi. Oprócz tego agencja zajmuje się projektowaniem i tworzeniem stron internetowych, co pozwala firmom na wyróżnienie się w sieci i zwiększenie sprzedaży. Firma jest ceniona za elastyczne podejście do klientów oraz szybkie wprowadzanie nowych rozwiązań marketingowych. Klienci wysoko oceniają jakość współpracy, profesjonalizm oraz kompetencje zespołu PIRMEDIA, co znajduje odzwierciedlenie w licznych pozytywnych opiniach. Oprócz szerokiej oferty reklamowej, agencja PIRMEDIA poszukuje również nowych specjalistów ds. sprzedaży, oferując atrakcyjne warunki zatrudnienia, szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego.
W skrócie
Kampanie Google AdWords i linki sponsorowane
SEO, pozycjonowanie stron, link building
Content marketing edukacyjny i rozrywkowy
Reklamy na Gmailu oraz portalach społecznościowych
Projektowanie i tworzenie stron internetowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pirmedia osiągnęła 842 679 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 842 601 zł. Pozostałe przychody to 78 zł.
Całkowite koszty wyniosły 826 471 zł.
Zysk netto wyniósł 16 130 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 842 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 842 679 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 130 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pirmedia wynosi 642 156 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 848 zł a 2 106 698 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 642 156 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 642 156 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pirmedia wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pirmedia wyniosła 138 705 zł.
a
ktywa obrotowe to 138 705 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 138 705 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 130 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 117 574 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 138 705 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 138 705 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 76.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pirmedia wyniosły 117 574 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 138 705 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 117 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 117 574 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pirmedia wykazała przychody na poziomie 842 679 zł.
Organizacja zarobiła 19 278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3148 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3148 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3148 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku