TELEWIZJA MEDIA NARODOWE PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0001015724
NIP
5342660156
REGON
524296673

Podsumowanie

aktywa
1,2 mln
przychód
2,3 mln
zysk
422 tys.
wartość firmy
3,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PRUSZKÓW
Adres
UL. PRZECHODNIA, 32
Kod pocztowy
05-800
Rejestracja
2023-01-27
Rozpoczęcie działalności
2023-01-27
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NAZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Telewizja media narodowe prosta osiągnęła 2 255 401 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 255 398 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 833 896 zł.
Zysk netto wyniósł 421 503 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 255 401 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 255 401 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 421 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 421 503 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Telewizja media narodowe prosta wynosi 3 509 489 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 319 877 zł a 5 901 039 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 509 489 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 509 489 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Telewizja media narodowe prosta wyniosła 1 200 634 zł.
a
ktywa trwałe to 19 725 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 180 909 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 200 634 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 426 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 774 131 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 200 634 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 200 634 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Telewizja media narodowe prosta wyniosły 774 131 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 200 634 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 774 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 774 131 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Telewizja media narodowe prosta wykazała przychody na poziomie 2 255 401 zł.
Organizacja zarobiła 468 832 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 47 329 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 421 503 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 47 329 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 47 329 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku

Organizacja Telewizja media narodowe prosta wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki