SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO REPREZENTACJI SPÓŁKI SAMODZIELNIE. JEŻELI POWOŁANO ZARZĄD WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWRANIONY JEST: - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Realizacja efektów specjalnych dla filmów fabularnych
Motion Brand to dynamiczny dom produkcyjny, który od 2009 roku specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości spotów reklamowych oraz wszelkich form wideo. Organizacja wyróżnia się kompleksowym podejściem do produkcji filmowej i postprodukcji, oferując swoim klientom zarówno usługę realizacji nagrań, jak i efekty wizualne (VFX) dla filmów fabularnych. Motion Brand współpracuje z różnorodnymi markami, dostarczając im kreatywne i profesjonalne rozwiązania audiowizualne. W miarę rozwoju technologii, firma angażuje się w najnowocześniejsze metody i techniki, co pozwala jej oferować produkty o niezwykle wysokiej jakości i artystycznym wyrazie. Oprócz produkcji, Motion Brand koncentruje się na postprodukcji, co daje jej możliwość pełnego nadzoru nad finalnym efektem wizualnym i audio. Dzięki konsekwentnemu dążeniu do doskonałości, Motion Brand zdobyło uznanie na rynku filmowym oraz reklamowym, stało się synonimem profesjonalizmu i twórczej pasji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Motion brand osiągnęła 2 538 100 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 538 089 zł. Pozostałe przychody to 11 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 445 806 zł.
Zysk netto wyniósł 92 283 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 538 100 zł w 2023 roku.
• 2 455 545 zł w 2022 roku.
• 4 233 599 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 92 283 zł w 2023 roku.
• 72 816 zł w 2022 roku.
• 82 523 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Motion brand wynosi 97 tys. zł.
EBITDA Motion brand wynosi 102 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Motion brand wynosi 2 520 222 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
459 025 zł a 6 345 249 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 63 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 520 222 zł w 2023 roku.
• 2 318 108 zł w 2022 roku.
• 3 487 692 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Motion brand wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 697 468
zł.
Koszty operacyjne Motion brand wyniosły 2 440 955
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
63 041 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 697 468 zł w 2023 roku
• 570 616 zł w 2022 roku
• 470 926 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Motion brand wyniosła 1 296 118 zł.
a
ktywa trwałe to 11 334 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 182 669 zł.
u
działy (akcje) własne to 102 115 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 296 118 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 612 033 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 684 085 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 296 118 zł w 2023 roku.
• 1 162 238 zł w 2022 roku.
• 1 560 931 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Motion brand wyniosły 684 085 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 296 118 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -22 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 684 085 zł w 2023 roku
• 642 488 zł w 2022 roku
• 1 113 997 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Motion brand wykazała przychody na poziomie 2 538 100 zł.
Organizacja zarobiła 92 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 92 283 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Motion brand wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.