MEDIA READY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000727246
NIP
7010817350
REGON
369956617

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
3 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 134
Kod pocztowy
02-305
Rejestracja
2018-04-12
Rozpoczęcie działalności
2018-04-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓLKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Opis
MEDIA READY to firma specjalizująca się w produkcji treści wideo, która stawia najakość i wyjątkowość swoich usług. Dąży do stworzenia najbardziej efektywnego podejścia do realizacji projektów wideo, oferując szeroką gamę animacji, produkcji telewizyjnych oraz filmów korporacyjnych, które mogą być dostosowane do różnych wymagań klientów. Historia firmy wskazuje, że została założona z pasji do tworzenia unikalnych treści wizualnych, co jest odzwierciedlone w podejściu jej pracowników do każdego projektu. MEDIA READY rozumie różnorodność potrzeb swoich klientów, co umożliwia jej elastyczność w oferowanych usługach - od produkcji materiałów online po realizację filmów przeznaczonych do kin. Szybki czas realizacji, wynoszący maksymalnie trzy tygodnie, jest dodatkowym atutem, co sprawia, że firma jest konkurencyjna na rynku. Klienci mogą również skorzystać z opcji zakupu usług w oparciu o zróżnicowane kategorie tematyczne, takie jak zdrowie, motoryzacja czy branża FMCG, co czyni ofertę jeszcze bardziej interesującą i zróżnicowaną.
W skrócie
  • Produkcja treści wideo i animacji
  • Dostosowanie projektów do wymaganych kanałów dystrybucji
  • Szybki czas realizacji do trzech tygodni

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media ready osiągnęła 1 941 611 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 941 611 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 938 712 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 2899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 323 602 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 941 611 zł w 2023 roku.
• 2 515 108 zł w 2022 roku.
• 2 024 844 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 483 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2899 zł w 2023 roku.
• 133 493 zł w 2022 roku.
• 7166 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Media ready wynosi 1 311 928 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5924 zł a 4 854 027 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 218 655 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 311 928 zł w 2023 roku.
• 2 314 579 zł w 2022 roku.
• 1 387 686 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media ready wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Media ready wyniosła 1 199 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 199 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 199 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 7899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 191 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 939 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 199 634 zł w 2023 roku.
• 1 768 685 zł w 2022 roku.
• 954 717 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Media ready wyniosły 1 191 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 199 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 198 622 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 191 735 zł w 2023 roku
• 1 630 192 zł w 2022 roku
• 942 550 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2023 roku
• 92% w 2022 roku
• 99% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media ready wykazała przychody na poziomie 1 941 611 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 3337 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 438 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2899 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 73 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 438 zł w 2023 roku
• 17 485 zł w 2022 roku
• 3917 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Media ready wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Group One posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Górski Rafał posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.

Podobne organizacje do MEDIA READY