Mobilne zestawy realizacyjne i cyfrowy wóz transmisyjny
Oprawa graficzna i technologie do transmisji w ruchu
Zapewnienie stabilnego łącza internetowego przy produkcjach
Broadcast Team to firma specjalizująca się w profesjonalnej produkcji telewizyjnej i transmisjach na żywo (live streaming). Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu oraz najwyższej jakości sprzętowi, firma jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym produkcjom. Swój sukces opiera na nowoczesnych technologiach i kompetentnym zespole ekspertów, którzy dbają o każdy detal realizacji. Broadcast Team oferuje bogaty wachlarz usług, począwszy od transmisji 360, po realizacje wielokamerowe. Posiadają cyfrowy wóz transmisyjny oraz mobilne zestawy realizacyjne, co pozwala na tworzenie transmisji z dowolnego miejsca i w dowolnym standardzie (SD, HD, 4K). Firma zapewnia również oprawę graficzną dla każdej produkcji, z możliwością dodawania grafik na żywo. Dodatkowo, dzięki technologii do transmisji w ruchu, Broadcast Team jest w stanie nadawać sygnał z wydarzeń dynamicznych, takich jak biegi czy protesty. Bez względu na dostępność infrastruktury internetowej, firma jest przygotowana do zapewnienia stabilnego łącza za pomocą modemów LTE, połączeń LAN, WiFi oraz satelitarnego. W efekcie Broadcast Team umożliwia swoim klientom prezentowanie wysokiej jakości kontentu internetowego na popularnych platformach jak YouTube, Facebook, czy dedykowanych rozwiązaniach streamingowych, zapewniając jednocześnie najwyższy standard usług przy optymalnych kosztach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Broadcast team osiągnęła 2 383 997 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 383 892 zł. Pozostałe przychody to 105 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 097 448 zł.
Zysk netto wyniósł 286 444 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 397 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 383 997 zł w 2023 roku.
• 1 502 071 zł w 2022 roku.
• 1 218 074 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 286 444 zł w 2023 roku.
• 153 370 zł w 2022 roku.
• -26 082 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Broadcast team wynosi 321 tys. zł.
EBITDA Broadcast team wynosi 352 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Broadcast team wynosi 3 129 877 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
394 768 zł a 5 959 993 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 521 646 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 129 877 zł w 2023 roku.
• 1 794 796 zł w 2022 roku.
• 904 353 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Broadcast team wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 48 454
zł.
Koszty operacyjne Broadcast team wyniosły 2 062 846
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8076 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 48 454 zł w 2023 roku
• 34 828 zł w 2022 roku
• 483 667 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
39% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Broadcast team wyniosła 660 921 zł.
a
ktywa trwałe to 426 278 zł.
a
ktywa obrotowe to 234 643 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 660 921 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 526 357 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 134 564 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 110 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 660 921 zł w 2023 roku.
• 356 516 zł w 2022 roku.
• 305 310 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Broadcast team wyniosły 134 564 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 660 921 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 134 564 zł w 2023 roku
• 116 603 zł w 2022 roku
• 182 238 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
• 60% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Broadcast team wykazała przychody na poziomie 2 383 997 zł.
Organizacja zarobiła 317 395 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 951 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 286 444 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5159 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 951 zł w 2023 roku
• 16 542 zł w 2022 roku
• 4277 zł w 2021 roku
Organizacja Broadcast team wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.