SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Kampanie reklamowe dla klinik medycyny estetycznej
Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych
Projektowanie i optymalizacja stron internetowych
Profesjonalne sesje fotograficzne i filmowe
Unikalna współpraca opierająca się na zasadzie jednej kliniki na miasto
Klinika Marketingu to wyspecjalizowana agencja marketingowa, skoncentrowana na wsparciu lekarzy oraz klinik medycyny estetycznej. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania marketingowe, które obejmują zarówno kampanie reklamowe, jak i zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych. Dzięki swojej rozległej wiedzy z zakresu medycyny oraz marketingu internetowego, Klinika Marketingu skutecznie wspiera swoich klientów w pozyskiwaniu nowych pacjentów oraz budowaniu solidnej i spójnej z wizerunkiem marki online. Agencja wyróżnia się podejściem polegającym na dokładnym diagnozowaniu problemów marketingowych, by następnie wdrożyć skuteczne strategie ich rozwiązania. Zespół Kliniki Marketingu łączy ze sobą wiedzę medyczną z umiejętnościami z zakresu nowoczesnych technologii, co zapewnia ich klientom kompleksową obsługę od doradztwa przez projekt, aż po pełną realizację strategii marketingowej.Klinika Marketingu zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych, projektowaniem stron internetowych, realizacją kampanii reklamowych i sesji fotograficznych, a także profesjonalnym zarządzaniem relacjami z pacjentami. Szczególnym atutem firmy jest zasada wspierania tylko jednej kliniki z danej branży w konkretnym mieście, co gwarantuje ekskluzywną i lojalną współpracę z każdym klientem.Zaufanie i rekomendacje od dotychczasowych klientów są dowodem na skuteczność działań agencji, pozwalając im co miesiąc pozyskiwać średnio 500 nowych pacjentów oraz generować znaczne zyski z kampanii reklamowych. Przeprowadzone działania marketingowe Kliniki Marketingu pozwalają ich klientom skoncentrować się na swojej pracy, bez obaw o efektywność kampanii promocyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Klinika marketingu osiągnęła 986 811 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 984 435 zł. Pozostałe przychody to 2375 zł.
Całkowite koszty wyniosły 860 312 zł.
Zysk netto wyniósł 124 123 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 986 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 986 811 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 124 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 124 123 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Klinika marketingu wynosi 1 247 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
93 092 zł a 2 467 026 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 247 457 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 247 457 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Klinika marketingu wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 233 130
zł.
Koszty operacyjne Klinika marketingu wyniosły 846 900
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
233 130 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 233 130 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
27.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Klinika marketingu wyniosła 155 755 zł.
a
ktywa obrotowe to 155 755 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 155 755 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 124 123 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 633 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 155 755 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 80%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Klinika marketingu wyniosły 31 633 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 155 755 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 633 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Klinika marketingu wykazała przychody na poziomie 986 811 zł.
Organizacja zarobiła 139 728 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 605 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 124 123 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 605 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 605 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku