SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
MK Marketing to agencja marketingowa, która koncentruje się na dostarczaniuautentycznych i skutecznych rozwiązań dla swoich klientów. Jej misją jest pomoc markom w osiąganiu spełnionych celów poprzez autentyczność, co stało się kluczowym wyróżnikiem w czasach, gdy konsumenci pragną prawdziwego i wartościowego komunikatu. Wiedza oraz doświadczenie zdobyte przez zespół MK Marketing podczas ponad 350 kampanii rynkowych pozwala im skutecznie realizować potrzeby klientów z różnych branż, takich jak catering dietetyczny, edukacja czy gastronomia. Agencja stawia na zbudowanie bliskich relacji z klientami oraz odpowiedzialność za wyniki, unikając typowych błędów, które często występują w branży marketingowej, takich jak marnotrawienie budżetów na niskiej jakości treści. Do kluczowych usług agencji należą: copywriting, doradztwo strategiczne, analityka, kampanie reklamowe w mediach społecznościowych oraz tworzenie landing page'ów. MK Marketing promuje ideę współpracy, która opiera się na wzajemnym zrozumieniu i wysokiej jakości oferowanych usług, co ostatecznie prowadzi do generowania wyjątkowych rezultatów.
W skrócie
Dostarczanie rozwiązań marketingowych opartych na autentyczności
Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
Tworzenie i optymalizacja landing page'ów
Strategiczne doradztwo marketingowe
Produkcja treści wideo oraz szkoleń online
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mk marketing osiągnęła 1 035 148 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 030 458 zł. Pozostałe przychody to 4690 zł.
Całkowite koszty wyniosły 964 645 zł.
Zysk netto wyniósł 65 813 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 517 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 035 148 zł w 2023 roku.
• 555 252 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 32 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 813 zł w 2023 roku.
• 35 686 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mk marketing wynosi 1 033 225 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
79 874 zł a 2 587 870 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 516 612 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 033 225 zł w 2023 roku.
• 543 426 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mk marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,034% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mk marketing wyniosła 177 073 zł.
a
ktywa obrotowe to 177 073 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 177 073 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 106 499 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 70 574 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 88 536 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 177 073 zł w 2023 roku.
• 87 358 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mk marketing wyniosły 70 574 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 177 073 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 70 574 zł w 2023 roku
• 46 672 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mk marketing wykazała przychody na poziomie 1 035 148 zł.
Organizacja zarobiła 74 759 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8946 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 813 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4473 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8946 zł w 2023 roku
• 4304 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku