DELANTE MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001003610
NIP
6772385061
REGON
360497622

Podsumowanie

aktywa
2,9 mln
przychód
18,7 mln
zysk
6,5 mln
wartość firmy
39 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. RETORYKA, 1
Kod pocztowy
31-108
Rejestracja
2022-12-01
Rozpoczęcie działalności
2015-01-05
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY 100.000,00 ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. DO ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KWOTY 100.000,00 ZŁ UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. W PRZYPADKU ŚWIADCZEŃ POWTARZAJĄCYCH SIĘ LUB ŚWIADCZEŃ O CHARAKTERZE CIĄGŁYM, WARTOŚĆ ŚWIADCZENIA LUB ZOBOWIĄZANIA STANOWI SUMA ŚWIADCZEŃ ZA 6 MIESIĘCY, A JEŻELI ŚWIADCZENIE TRWA KRÓCEJ NIŻ 6 MIESIĘCY – ZA CAŁY CZAS ICH TRWANIA.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Delante marketing osiągnęła 18 689 802 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 689 588 zł. Pozostałe przychody to 214 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 195 767 zł.
Zysk netto wyniósł 6 493 820 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 826 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 689 802 zł w 2022 roku.
• 15 862 813 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -112 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6 493 820 zł w 2022 roku.
• 6 606 183 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Delante marketing wynosi 38 957 514 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 522 365 zł a 90 913 485 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 832 417 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 38 957 514 zł w 2022 roku.
• 37 125 097 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Delante marketing wyniosła 2 889 431 zł.
a
ktywa trwałe to 82 706 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 806 724 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 889 431 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 696 486 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 192 944 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 719 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 889 431 zł w 2022 roku.
• 2 169 554 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 225%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 932%.
Marża operacyjna wyniosła 43%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3026.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Delante marketing wyniosły 2 192 944 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 889 431 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 190 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 192 944 zł w 2022 roku
• 2 002 679 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Delante marketing wykazała przychody na poziomie 18 689 802 zł.
Organizacja zarobiła 8 025 921 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 532 101 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6 493 820 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 411 305 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 532 101 zł w 2022 roku
• 1 120 796 zł w 2021 roku

Organizacja Delante marketing wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Plan Holding posiada 509 udziałów, które stanowią 84.8% firmy.
Calik Mateusz posiada 60 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 26.02.2024 jest Plan Holding kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.10.2023 do 26.02.2024 był Plan Holding kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 16.12.2022 do 11.10.2023 najwięcej udziałów posiadał Plan Holding . Jego udziały w tym czasie wynosiły 87%.