Organizacja Gid marketing osiągnęła 548 364 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 548 364 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 446 221 zł.
Zysk netto wyniósł 102 143 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 548 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 548 364 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 143 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 102 143 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gid marketing wynosi 854 503 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 357 zł a 1 429 995 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 854 503 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 854 503 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gid marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,068% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gid marketing wyniosła 249 818 zł.
a
ktywa trwałe to 59 017 zł.
a
ktywa obrotowe to 190 801 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 249 818 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 143 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 142 675 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 249 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 249 818 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gid marketing wyniosły 142 675 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 249 818 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 142 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 142 675 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gid marketing wykazała przychody na poziomie 548 364 zł.
Organizacja zarobiła 112 828 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 685 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 102 143 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 685 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 685 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku