Organizacja Toma communication & relations osiągnęła 320 435 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 320 435 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 146 247 zł.
Zysk netto wyniósł 174 188 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 160 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 320 435 zł w 2023 roku.
• 99 369 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 87 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 174 188 zł w 2023 roku.
• 49 020 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Toma communication & relations wynosi 1 081 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
171 156 zł a 2 438 631 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 540 765 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 081 531 zł w 2023 roku.
• 302 839 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Toma communication & relations wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Toma communication & relations wyniosła 232 252 zł.
a
ktywa trwałe to 18 110 zł.
a
ktywa obrotowe to 214 142 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 232 252 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 228 207 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4045 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 116 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 232 252 zł w 2023 roku.
• 82 957 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 60%.
Marża netto wyniosła 54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 37.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Toma communication & relations wyniosły 4045 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 232 252 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4045 zł w 2023 roku
• 28 937 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2023 roku
• 35% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Toma communication & relations wykazała przychody na poziomie 320 435 zł.
Organizacja zarobiła 192 583 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 395 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 174 188 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9198 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 395 zł w 2023 roku
• 5660 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Toma communication & relations wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Toma Eliza
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wilk Jan
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Podobne organizacje do TOMA COMMUNICATION & RELATIONS