Specjalizacja w projektowaniu aplikacji mobilnych i stron internetowych
Przeprowadzanie badań użytkowników oraz audytów użyteczności
Indywidualne podejście do każdego klienta
Realizacja projektów dla znanych marek i start-upów
Oferowanie darmowych konsultacji w zakresie UX
Push Buttons jest butikową agencją zajmującą się projektowaniem UX, która kładzie duży nacisk na personalizację swoich usług i bliski kontakt z klientem. Specjalizuje się w projektowaniu aplikacji mobilnych oraz stron internetowych, a także w przeprowadzaniu badań użytkowników i audytów użyteczności. W ofercie dostępne są również konsultacje dotyczące strategii projektowych. Agencja współpracuje z różnorodnymi klientami, co pozwala jej na zdobycie doświadczenia w tworzeniu rozwiązań odpowiadających na konkretne potrzeby użytkowników. Przykłady projektów obejmują badania użytkowników i audyty użyteczności w przypadku firm takich jak Recomme oraz Peersoft, a także projektowanie aplikacji mobilnych dla dzieci w projekcie Heroo Mobile. Swoją działalność agencja wspiera również poprzez publikacje, które mogą inspirować innych do tworzenia lepszych produktów cyfrowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Push buttons osiągnęła 925 139 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 925 136 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 772 804 zł.
Zysk netto wyniósł 152 332 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 462 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 925 139 zł w 2023 roku.
• 116 891 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 76 166 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 152 332 zł w 2023 roku.
• 29 899 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Push buttons wynosi 1 370 262 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
144 174 zł a 2 312 847 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 685 131 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 370 262 zł w 2023 roku.
• 227 450 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Push buttons wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 48 000
zł.
Koszty operacyjne Push buttons wyniosły 754 915
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
24 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 48 000 zł w 2023 roku
• 3900 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Push buttons wyniosła 223 329 zł.
a
ktywa obrotowe to 223 329 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 223 329 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 192 232 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 097 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 223 329 zł w 2023 roku.
• 55 097 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 68%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Push buttons wyniosły 31 097 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 223 329 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 097 zł w 2023 roku
• 15 198 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 28% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Push buttons wykazała przychody na poziomie 925 139 zł.
Organizacja zarobiła 167 691 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 359 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 152 332 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7680 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 359 zł w 2023 roku
• 3086 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku