SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
PRIV Media jest jednoosobową agencją marketingową, które specjalizuje się wwspieraniu małych firm i startupów. Jej unikalne podejście opiera się na holistycznym spojrzeniu na biznes klienta, co oznacza, że zajmują się nie tylko pojedynczymi aspektami działań marketingowych, ale cały procesem integrowanym. Agencja oferuje szeroki zakres usług, w tym tworzenie stron internetowych, sklepów online oraz landing page, co pozwala klientom na zdobycie atrakcyjnych i funkcjonalnych platform internetowych.Profesjonalizm oraz doświadczenie Maks Płóciennika, założyciela agencji, nadaje firmie wyróżniający charakter, co potwierdzają liczne świadectwa zadowolonych klientów. Dodatkowo, agencja oferuje kampanie PPC oraz performance marketing, co umożliwia pozyskiwanie ruchu w internecie poprzez skuteczne reklamy na różnych platformach. W zakresie SEO PRIV Media przeprowadza audyty i optymalizacje, pomagając w podnoszeniu widoczności w wyszukiwarkach. Dodatkowo, agencja skupia się na analityce i optymalizacji, pozwalającej na monitorowanie efektywności działań marketingowych oraz ich stałe udoskonalanie. Współpraca z PRIV Media łączy merytoryczne podejście z kreatywnością, co czyni ją partnerem niezawodnym dla każdego, kto chce rozwijać swoje przedsięwzięcie w sieci.
W skrócie
Tworzenie i optymalizacja stron oraz sklepów internetowych.
Zarządzanie kampaniami PPC na wielu platformach reklamowych.
Audyt i pozycjonowanie stron oraz aplikacji mobilnych.
Analityka i optymalizacja działań marketingowych.
Wdrożenie systemów automatyzacji marketingu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Priv media osiągnęła 144 873 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 144 873 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 144 873 zł.
Strata netto wyniosła 0 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 72 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 144 873 zł w 2023 roku.
• 61 415 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -0 zł w 2023 roku.
• -1528 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Priv media wynosi 99 186 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 362 182 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 49 593 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 99 186 zł w 2023 roku.
• 43 547 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Priv media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,037% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Priv media wyniosła 19 048 zł.
a
ktywa trwałe to 1590 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3472 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 576 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 048 zł w 2023 roku.
• 18 444 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Priv media wyniosły 15 576 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 82%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 576 zł w 2023 roku
• 14 972 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Priv media wykazała przychody na poziomie 144 873 zł.
Organizacja zarobiła 221 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 221 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 100% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 111 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 221 zł w 2023 roku
• 688 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku