Organizacja Marketing online osiągnęła 2 495 714 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 495 714 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 372 819 zł.
Zysk netto wyniósł 122 895 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 247 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 495 714 zł w 2023 roku.
• 242 542 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 122 895 zł w 2023 roku.
• -21 156 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing online wynosi 2 235 443 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 054 zł a 6 239 286 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 117 722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 235 443 zł w 2023 roku.
• 161 695 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing online wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing online wyniosła 691 526 zł.
a
ktywa obrotowe to 691 526 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 691 526 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 106 739 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 584 787 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 345 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 691 526 zł w 2023 roku.
• 216 418 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 115%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 57.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing online wyniosły 584 787 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 691 526 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 292 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 584 787 zł w 2023 roku
• 232 574 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2023 roku
• 107% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing online wykazała przychody na poziomie 2 495 714 zł.
Organizacja zarobiła 137 035 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 140 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 122 895 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7070 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 140 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku