Produkcja i sprzedaż odzieży reklamowej oraz firmowej
Szycie odzieży na zamówienie
Oferowanie gadżetów reklamowych, w tym koców i artykułów skórzanych
Szeroki asortyment artykułów biurowych i sezonowych
Personalizacja produktów w celu zwiększenia widoczności marki
PURE DESIGN to firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży reklamowej, odzieży firmowej oraz różnorodnych gadżetów promocyjnych. Firma oferuje szytą na zamówienie odzież, co pozwala klientom na skomponowanie unikatowych zestawów zgodnych z ich wizją marki i potrzebami. Mają w swoim asortymencie markowe ubrania, które wyróżniają się jakością oraz możliwością personalizacji, dzięki czemu klienci mogą zwiększyć widoczność swojej marki. Oprócz odzieży, PURE DESIGN proponuje także szeroki wybór artykułów reklamowych, od koców po produkty skórzane, artykuły biurowe oraz sezonowe. Firma dąży do zapewnienia wysokiej jakości produktów oraz satysfakcji swoich klientów, co odzwierciedla ich misję skoncentrowaną na dostarczaniu materiałów promocyjnych, które nie tylko są praktyczne, ale również estetyczne. Działalność PURE DESIGN podkreśla ich kompetencje w tworzeniu unikalnych rozwiązań, które pomagają innym firmom w dotarciu do szerokiej grupy odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Pure design osiągnęła 2 390 928 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 390 928 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 197 873 zł.
Zysk netto wyniósł 193 055 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 006 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 390 928 zł w 2023 roku.
• 384 624 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 193 055 zł w 2023 roku.
• 243 273 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pure design wynosi 2 700 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
334 746 zł a 5 977 320 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 281 456 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 700 920 zł w 2023 roku.
• 1 419 464 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pure design wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Pure design wyniosły 2 178 402
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pure design wyniosła 695 802 zł.
a
ktywa obrotowe to 695 802 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 695 802 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 446 329 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 249 473 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 283 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 695 802 zł w 2023 roku.
• 412 253 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pure design wyniosły 249 473 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 695 802 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 249 473 zł w 2023 roku
• 158 980 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pure design wykazała przychody na poziomie 2 390 928 zł.
Organizacja zarobiła 212 526 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 471 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 193 055 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4622 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 471 zł w 2023 roku
• 24 093 zł w 2022 roku