Spółka ADBUILD specjalizuje się w kompleksowej realizacji prac budowlanych i instalacyjnych, działając jako generalny wykonawca. Ich oferta obejmuje nie tylko pełną obsługę budowy, ale również modernizację oraz adaptację różnorodnych pomieszczeń. Działalność firmy koncentruje się na świadczeniu usług jako Inwestor Zastępczy, co oznacza, że ADBUILD na siebie bierze odpowiedzialność za różne etapy projektu budowlanego oraz jego efektywne zakończenie. Dzięki tak rozwiniętej ofercie, firma wyróżnia się na rynku, oferując klientom nie tylko techniczne wykonanie, ale także pełne wsparcie w zakresie zarządzania inwestycjami budowlanymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adbuild osiągnęła 12 201 590 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 201 590 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 604 727 zł.
Zysk netto wyniósł 596 863 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 219 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 201 590 zł w 2023 roku.
• 11 290 709 zł w 2022 roku.
• 800 149 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 647 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 596 863 zł w 2023 roku.
• 900 495 zł w 2022 roku.
• -155 852 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adbuild wynosi 658 tys. zł.
EBITDA Adbuild wynosi 739 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
672 722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 658 216 zł w
2023 roku.
• 914 005 zł w
2022 roku.
• -155 852 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
708 106 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 738 610 zł w
2023 roku.
• 955 495 zł w
2022 roku.
• -155 212 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adbuild wynosi 12 168 223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 646 378 zł a 30 503 975 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 434 596 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 168 223 zł w 2023 roku.
• 12 327 641 zł w 2022 roku.
• 547 243 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adbuild wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -1,175% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,63% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 109 930
zł.
Koszty operacyjne Adbuild wyniosły 11 543 373
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
332 129 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 109 930 zł w 2023 roku
• 665 034 zł w 2022 roku
• 42 073 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adbuild wyniosła 4 126 904 zł.
a
ktywa trwałe to 901 440 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 225 464 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 126 904 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 195 170 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 931 734 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 267 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 126 904 zł w 2023 roku.
• 4 304 246 zł w 2022 roku.
• 3 488 486 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 225.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adbuild wyniosły 1 931 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 126 904 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -747 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 931 734 zł w 2023 roku
• 2 706 219 zł w 2022 roku
• 3 470 072 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
• 99% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adbuild wykazała przychody na poziomie 12 201 590 zł.
Organizacja zarobiła 638 654 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 41 791 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 596 863 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 20 896 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 41 791 zł w 2023 roku
• 2937 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku