G. POLAND RETAIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000961161
NIP
5223221686
REGON
521545101

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
16,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
22,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-1,2 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
15,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POŁCZYŃSKA, 104
Kod pocztowy
01-302
Rejestracja
2022-03-22
Rozpoczęcie działalności
2022-03-22
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU
Opis
G. Poland Retail to dynamiczna organizacja zajmująca się sprzedażą odzieży orazakcesoriów od renomowanych włoskich marek premium. Na ich platformie internetowej Madeing.pl zgromadzono starannie wyselekcjonowane kolekcje odzieży damskiej, obejmujące sukienki, spodnie, torebki i różnorodne akcesoria. Klientki mogą korzystać z niezwykle szerokiej oferty, która obejmuje produkty takich uznanych marek jak Pinko, Liu Jo, Elisabetta Franchi, Patrizia Pepe czy Love Moschino. Oferowane produkty charakteryzują się wysoką jakością oraz oryginalnym włoskim designem, idealnie wpisującym się w aktualne trendy. G. Poland Retail stawia na doświadczenie zakupowe swoich klientów, oferując darmową dostawę przy zamówieniach powyżej kwoty 250 zł oraz profesjonalne doradztwo dotyczące wyboru produktów. Jako dystrybutor modowych marek, G. Poland Retail potwierdza autentyczność swoich produktów, co ma kluczowe znaczenie dla klientek poszukujących luksusowych towarów. Organizacja promuje także ideę mody cyrkularnej, dając drugie życie wybranym kolekcjom, co podkreśla jej zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Ich misją jest oferowanie luksusu w przystępnych cenach, co umożliwia klientom cieszenie się wysoką jakością i włoskim stylem.
W skrócie
  • Sprzedaż odzieży i akcesoriów włoskich marek premium
  • Oferowanie szerokiej gamy produktów: sukienki, torebki, akcesoria
  • Gwarancja oryginalności produktów
  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 250 zł
  • Promocja mody cyrkularnej i zrównoważonego rozwoju

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja G. poland retail osiągnęła 22 528 766 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 22 431 133 zł. Pozostałe przychody to 97 633 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 23 658 340 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 1 227 206 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 11 264 383 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 528 766 zł w 2023 roku.
• 33 889 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -613 603 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 227 206 zł w 2023 roku.
• -691 203 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji G. poland retail wynosi 15 050 371 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 56 321 916 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 7 525 185 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 050 371 zł w 2023 roku.
• 22 593 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji G. poland retail wynosi 2,94%. To oznacza, że firma ma szansę 2,94% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 1,431% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,94% w 2023 roku.
• 2,42% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów G. poland retail wyniosła 16 222 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 023 926 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 15 198 635 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 222 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 41 591 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 180 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8 111 281 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 222 561 zł w 2023 roku.
• 5 634 160 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2,951%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1475.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania G. poland retail wyniosły 16 180 971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 222 561 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 090 485 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 180 971 zł w 2023 roku
• 6 315 363 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2023 roku
• 112% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja G. poland retail wykazała przychody na poziomie 22 528 766 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja G. poland retail wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
G. Poland posiada 2970 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.02.2024 jest G. Poland kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 22.03.2022 do 16.02.2024 był G. Poland kontrolując 99% udziałów.

Podobne organizacje do G. POLAND RETAIL

Organizacja Numer KRS
1
0000681271
2
0000284895
3
0000636355
4
0000009846
5
0000801546
6
0000028621
7
0000184285
8
0000362018
9
0000541493
10
0000609264
11
0000609267
12
0000716827
13
0000770407
14
0000024708
15
0000600807
16
0000323548
17
0000828221
18
0000400923
19
0000086433
20
0000942986
21
0000350975
22
0000468261
23
0000721531
24
0000745837
25
0000119194
26
0000218811
27
0000325220
28
0000343286
29
0000541503
30
0000675460