Współpraca z Facebookiem w Warszawie, Dublinie i Genewie.
Dostarczanie mierzalnych wyników reklamowych.
Performance Media spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. to firma z Warszawy, która od 2016 roku specjalizuje się w marketingu internetowym. W ciągu swojego istnienia zdobyła znaczącą pozycję na rynku, otrzymując m.in. certyfikację Google jako pierwsza w regionie, co potwierdza ich ekspertyzę w działaniach reklamowych. Firma oferuje szeroki zakres usług związanych z reklamą online, w tym kampanie Google Ads, działania na Instagramie, optymalizację SEO, a także reklamy na YouTube i Facebooku. Współpraca z Facebookiem oraz posiadanie największej liczby certyfikowanych specjalistów Google w Polsce umacnia ich pozycję jako lidera w branży. Performance Media kładzie szczególny nacisk na efektywność swoich kampanii, dostarczając klientom konkretne i mierzalne wyniki, niezależnie od celów marketingowych – od budowy wizerunku po zwiększenie sprzedaży. W ofercie firmy znajduje się również tworzenie treści, projektowanie i rozwój aplikacji dostosowanych do urządzeń mobilnych. Zasięg działalności obejmuje nie tylko Polskę, ale również rynki zagraniczne, takie jak Austria, Czechy, czy Hiszpania.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Performance media prosta osiągnęła 151 382 822 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 151 327 240 zł. Pozostałe przychody to 55 582 zł.
Całkowite koszty wyniosły 135 363 861 zł.
Zysk netto wyniósł 15 963 379 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 086 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 151 382 822 zł w 2023 roku.
• 151 728 599 zł w 2022 roku.
• 136 098 666 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3 910 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 963 379 zł w 2023 roku.
• 25 203 253 zł w 2022 roku.
• 27 456 444 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Performance media prosta wynosi 20,52 mln zł.
EBITDA Performance media prosta wynosi 20,73 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2 970 487 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 20 521 346 zł w
2023 roku.
• 29 858 186 zł w
2022 roku.
• 29 966 526 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
2 978 087 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 20 726 906 zł w
2023 roku.
• 29 960 166 zł w
2022 roku.
• 30 120 673 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance media prosta wynosi 177 640 594 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 865 198 zł a 378 457 055 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -8 701 090 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 177 640 594 zł w 2023 roku.
• 217 785 512 zł w 2022 roku.
• 218 720 627 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Performance media prosta wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 38 880 475
zł.
Koszty operacyjne Performance media prosta wyniosły 130 805 894
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5 562 017 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 38 880 475 zł w 2023 roku
• 36 493 519 zł w 2022 roku
• 29 067 437 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
•
28% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Performance media prosta wyniosła 49 366 699 zł.
a
ktywa trwałe to 1 237 625 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 129 074 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 49 366 699 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 153 597 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 213 102 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 289 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 49 366 699 zł w 2023 roku.
• 44 854 341 zł w 2022 roku.
• 40 517 496 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Performance media prosta wyniosły 32 213 102 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 49 366 699 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 666 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 213 102 zł w 2023 roku
• 23 760 871 zł w 2022 roku
• 16 300 954 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Performance media prosta wykazała przychody na poziomie 151 382 822 zł.
Organizacja zarobiła 19 062 091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 098 713 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 963 379 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 422 469 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 098 713 zł w 2023 roku
• 5 707 941 zł w 2022 roku
• 3 179 408 zł w 2021 roku
Organizacja Performance media prosta wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki