Organizacja Performance media osiągnęła 112 123 489 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 111 956 329 zł. Pozostałe przychody to 167 160 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 260 841 zł.
Zysk netto wyniósł 27 695 488 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 20 857 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 112 123 489 zł w 2020 roku.
• 91 265 631 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 297 434 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 695 488 zł w 2020 roku.
• 17 398 054 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Performance media wynosi 203 743 865 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 212 922 zł a 387 736 828 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 59 111 824 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 203 743 865 zł w 2020 roku.
• 144 632 042 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Performance media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Performance media wyniosła 42 498 835 zł.
a
ktywa trwałe to 892 897 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 605 938 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 498 835 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 283 896 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 214 939 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 326 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 498 835 zł w 2020 roku.
• 32 172 319 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 114%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Performance media wyniosły 18 214 939 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 498 835 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 970 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 214 939 zł w 2020 roku
• 13 244 224 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2020 roku
• 41% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Performance media wykazała przychody na poziomie 112 123 489 zł.
Organizacja zarobiła 29 526 793 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 831 305 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 695 488 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 510 892 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 831 305 zł w 2020 roku
• 4 342 197 zł w 2019 roku
Organizacja Performance media wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki