Prowadzenie kampanii na Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
Publikacja artykułów i podcastów o mediach społecznościowych
Wsparcie małych i średnich firm w marketingu
Social Media Now, założona przez Piotra Chmielewskiego, to dynamicznie rozwijająca się agencja specjalizująca się w marketingu społecznościowym. Jej głównym celem jest dostarczanie wartościowych treści oraz narzędzi, które pomagają firmom skutecznie prowadzić kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Oferują szeroki zakres usług, obejmujący szkolenia, współprace oraz prowadzenie kampanii w popularnych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn. Social Media Now dąży do tego, by być na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami w świecie mediów społecznościowych, co jest widoczne w ich regularnie publikowanych artykułach i podcastach. Regularnie organizują wydarzenia edukacyjne, na których dzielą się wiedzą z zakresu skutecznego prowadzenia kampanii. Od samego początku swojej działalności, firma stawia na merytoryczność i praktyczne podejście, co zyskało uznanie zarówno w środowisku marketingowym, jak i wśród klientów indywidualnych. Ich misją jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w osiąganiu lepszych wyników dzięki zoptymalizowanemu wykorzystaniu mediów społecznościowych, a ich sukcesy potwierdzają liczne zadowolone firmy, które skorzystały z ich usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Social media now piotr chmielewski osiągnęła 3 767 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 766 890 zł. Pozostałe przychody to 358 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 015 010 zł.
Zysk netto wyniósł 751 879 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 524 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 767 247 zł w 2023 roku.
• 2 242 673 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 645 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 751 879 zł w 2023 roku.
• 105 987 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Social media now piotr chmielewski wynosi 858 tys. zł.
EBITDA Social media now piotr chmielewski wynosi 858 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
730 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 857 615 zł w
2023 roku.
• 127 421 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
730 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 857 615 zł w
2023 roku.
• 127 421 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social media now piotr chmielewski wynosi 6 199 916 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
680 900 zł a 10 526 313 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 163 863 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 199 916 zł w 2023 roku.
• 2 036 053 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social media now piotr chmielewski wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 139 092
zł.
Koszty operacyjne Social media now piotr chmielewski wyniosły 2 909 275
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
82 683 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 139 092 zł w 2023 roku
• 1 056 409 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
10.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2023 roku
•
50% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social media now piotr chmielewski wyniosła 1 393 285 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 343 285 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 50 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 393 285 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 907 866 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 485 418 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 895 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 393 285 zł w 2023 roku.
• 498 079 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Social media now piotr chmielewski wyniosły 485 418 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 393 285 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 143 326 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 485 418 zł w 2023 roku
• 342 092 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 33.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 69% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Social media now piotr chmielewski wykazała przychody na poziomie 3 767 247 zł.
Organizacja zarobiła 832 525 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 80 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 751 879 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 62 823 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 80 646 zł w 2023 roku
• 17 823 zł w 2022 roku