Communication Art Polska to agencja reklamowa, która specjalizuje się w kompleksowym podejściu do marketingu, oferując usługi w zakresie ATL (Above The Line) oraz BTL (Below The Line). Ich oferta obejmuje szeroki zakres działań od pomysłu, przez projekt, aż po realizację, co wyróżnia ich na tle innych firm w branży. W szczególności koncentrują się na wdrażaniu nowoczesnych technologii oraz organizacji eventów, co pozwala im efektywnie dotrzeć do klientów i zrealizować ich cele. Agenyja poszukuje non stop innowacyjnych rozwiązań i dąży do perfekcji, co potwierdza ich motto o eksploracji 'galaktyki digitalu'. Communication Art Polska nie tylko obsługuje klientów, ale także wykazuje zaangażowanie w działalność charytatywną, wspierając młodych ludzi poprzez współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci” oraz aktywności związane z Klubem Sportów Walki KYOKUSHIN. Ich strategia opiera się na utrzymywaniu dobrych relacji z klientami oraz pozytywnej komunikacji, co wpływa na ich długotrwały sukces i zadowolenie klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Communication art polska osiągnęła 4 558 025 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 542 696 zł. Pozostałe przychody to 15 329 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 978 480 zł.
Zysk netto wyniósł 564 216 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 545 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 558 025 zł w 2023 roku.
• 2 012 651 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 198 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 564 216 zł w 2023 roku.
• 365 733 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Communication art polska wynosi 5 988 387 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
692 840 zł a 11 395 062 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 037 551 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 988 387 zł w 2023 roku.
• 2 950 836 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Communication art polska wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,206% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Communication art polska wyniosły 3 823 439
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Communication art polska wyniosła 1 541 614 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 541 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 541 614 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 923 787 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 617 827 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 886 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 541 614 zł w 2023 roku.
• 654 636 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -126.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Communication art polska wyniosły 617 827 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 541 614 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 158 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 617 827 zł w 2023 roku
• 459 787 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 30.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Communication art polska wykazała przychody na poziomie 4 558 025 zł.
Organizacja zarobiła 604 962 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 746 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 564 216 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -60 114 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 746 zł w 2023 roku
• 100 860 zł w 2022 roku