Organizacja Lcm marketing osiągnęła 1 891 666 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 890 876 zł. Pozostałe przychody to 789 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 853 911 zł.
Zysk netto wyniósł 36 965 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 945 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 891 666 zł w 2023 roku.
• 975 305 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 965 zł w 2023 roku.
• 14 734 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lcm marketing wynosi 1 451 497 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
42 524 zł a 4 729 164 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 725 748 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 451 497 zł w 2023 roku.
• 723 938 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lcm marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lcm marketing wyniosła 113 593 zł.
a
ktywa obrotowe to 113 593 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 593 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 56 699 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 56 894 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 56 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 593 zł w 2023 roku.
• 45 883 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lcm marketing wyniosły 56 894 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 593 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 56 894 zł w 2023 roku
• 26 149 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lcm marketing wykazała przychody na poziomie 1 891 666 zł.
Organizacja zarobiła 41 382 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4417 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 965 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2209 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4417 zł w 2023 roku
• 2413 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku