MARKETING BLUE ARROW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000911387
NIP
7451855925
REGON
389436894

Podsumowanie

aktywa
15 tys.
przychód
97 tys.
zysk
5 tys.
wartość firmy
95 tys.
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
WAPLEWO
Adres
, 7A
Kod pocztowy
12-122
Rejestracja
2021-07-13
Rozpoczęcie działalności
2021-07-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing blue arrow osiągnęła 97 296 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 97 296 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 91 831 zł.
Zysk netto wyniósł 5465 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 97 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 97 296 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 5465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5465 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing blue arrow wynosi 94 575 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7849 zł a 243 241 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 94 575 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 94 575 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing blue arrow wyniosła 15 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 371 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 371 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4905 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 371 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing blue arrow wyniosły 4905 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 371 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4905 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing blue arrow wykazała przychody na poziomie 97 296 zł.
Organizacja zarobiła 6991 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1526 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5465 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1526 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1526 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Marketing blue arrow wykazała zysk netto większy niż 52% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kowalczyk Grzegorz posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Kowalczyk Roman posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.