SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST RÓWNIEŻ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
ELE TAXI Polska to jedna z wiodących korporacji taksówkowych w Warszawie, którastawia na wysoki standard obsługi oraz komfort podróżowania. Zrzesza grupę lokalnych firm taksówkowych w Polsce, które oferują usługi zgodne z jednolitymi standardami jakości. W swojej ofercie posiadają szeroki wachlarz usług, w tym transfery na warszawskie Lotnisko im. Fryderyka Chopina oraz usługi dla sektora biznesowego. Dzięki nowoczesnej aplikacji mobilnej klienci mają możliwość szybkiego zamówienia taksówki, a także skorzystania z atrakcyjnych opcji, takich jak cena gwarantowana, co pozwala na uniknięcie niespodziewanych kosztów. Dodatkowo, firma oferuje prestiżową usługę Business Class, która zapewnia luksusowy transport dla najbardziej wymagających klientów. Ele Taxi zapewnia bezpieczeństwo oraz komfort podróży, a także umożliwia wygodne zarządzanie zamówieniami dla klientów biznesowych poprzez dedykowane narzędzia administracyjne. Współpraca z ELE TAXI Polska to gwarancja sprawnej i profesjonalnej obsługi, która zyskała zaufanie wielu klientów zarówno indywidualnych, jak i firmowych.
Organizacja Ele taxi polska - centrum obsługi klienta osiągnęła 34 431 097 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 431 097 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 543 904 zł.
Zysk netto wyniósł 887 193 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 17 215 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 431 097 zł w 2022 roku.
• 9 606 478 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 443 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 887 193 zł w 2022 roku.
• 446 864 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wynosi 27 578 378 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 075 543 zł a 86 077 742 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 789 189 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 578 378 zł w 2022 roku.
• 8 601 923 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wynosi 0,29%. To oznacza, że firma ma szansę 0,29% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,108% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,29% w 2022 roku.
• 0,19% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wyniosła 4 757 894 zł.
a
ktywa trwałe to 750 536 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 007 359 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 757 894 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 434 057 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 323 838 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 378 947 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 757 894 zł w 2022 roku.
• 2 658 137 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wyniosły 3 323 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 757 894 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 661 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 323 838 zł w 2022 roku
• 2 111 273 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wykazała przychody na poziomie 34 431 097 zł.
Organizacja zarobiła 1 142 167 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 254 974 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 887 193 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 127 487 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 254 974 zł w 2022 roku
• 44 195 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Ele taxi polska - centrum obsługi klienta wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Taxi Polska
posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.