SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEST SAMODZIELNIE UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI
Organizacja Majer transport osiągnęła 3 381 247 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 372 319 zł. Pozostałe przychody to 8928 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 962 057 zł.
Zysk netto wyniósł 1 410 261 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 127 082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 381 247 zł w 2023 roku.
• 1 172 047 zł w 2022 roku.
• 210 481 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 470 087 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 410 261 zł w 2023 roku.
• -252 151 zł w 2022 roku.
• -34 632 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Majer transport wynosi 9 026 569 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 131 358 zł a 19 743 660 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 008 856 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 026 569 zł w 2023 roku.
• 855 027 zł w 2022 roku.
• 140 321 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Majer transport wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,30% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 32 357
zł.
Koszty operacyjne Majer transport wyniosły 1 851 598
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 786 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 32 357 zł w 2023 roku
• 18 611 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Majer transport wyniosła 1 636 156 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 364 330 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 271 826 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 636 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 508 478 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 678 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 545 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 636 156 zł w 2023 roku.
• 289 463 zł w 2022 roku.
• 81 085 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 86%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 45%.
Marża netto wyniosła 42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Majer transport wyniosły 127 678 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 636 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 678 zł w 2023 roku
• 191 247 zł w 2022 roku
• 110 717 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 137% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Majer transport wykazała przychody na poziomie 3 381 247 zł.
Organizacja zarobiła 1 522 844 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 112 583 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 410 261 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 37 528 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 112 583 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Majer transport wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.