SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU- SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Food Fans to firma cateringowa, która specjalizuje się w dostarczaniu posiłków dlainstytucji edukacyjnych, takich jak żłobki, przedszkola i szkoły. Oferuje również usługi cateringowe dla placówek pomocy społecznej w miastach i gminach. Produkty Food Fans wyróżniają się odpowiednio zbilansowanymi składnikami odżywczymi, które są dostosowane do potrzeb dzieci i młodzieży. Dzięki staranności w przygotowywaniu posiłków, które odbywa się w kontrolowanych warunkach w ich własnej kuchni, skutecznie zapewniają higienę oraz bezpieczeństwo żywności. Celem działalności Food Fans jest dostarczenie zdrowych i smacznych posiłków, które wspierają rozwój fizyczny oraz intelektualny ich małych konsumentów.
W skrócie
Catering dla żłobków, przedszkoli i szkół
Posiłki dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci i młodzieży
Higiena i bezpieczeństwo żywności zapewnione podczas przygotowania i transportu
Wsparcie rozwoju fizycznego i intelektualnego przy pomocy zdrowych posiłków
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Food fans osiągnęła 780 119 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 700 889 zł. Pozostałe przychody to 79 230 zł.
Całkowite koszty wyniosły 622 637 zł.
Zysk netto wyniósł 78 253 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 260 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 780 119 zł w 2023 roku.
• 378 674 zł w 2022 roku.
• 89 227 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 253 zł w 2023 roku.
• -99 125 zł w 2022 roku.
• -184 533 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Food fans wynosi 833 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 950 298 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 277 697 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 833 090 zł w 2023 roku.
• 252 449 zł w 2022 roku.
• 59 485 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Food fans wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,34% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Food fans wyniosła 86 948 zł.
a
ktywa obrotowe to 86 948 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 948 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -105 406 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 192 354 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 948 zł w 2023 roku.
• 99 914 zł w 2022 roku.
• 102 591 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 90%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -74%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Food fans wyniosły 192 354 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 948 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 221%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 192 354 zł w 2023 roku
• 283 572 zł w 2022 roku
• 203 168 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 221% w 2023 roku
• 284% w 2022 roku
• 198% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Food fans wykazała przychody na poziomie 780 119 zł.
Organizacja zarobiła 78 253 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 253 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Food fans wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.