FOOD FANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000886783
NIP
9452242806
REGON
388318572

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
87 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
780 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
78 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
833 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
BRZESKO
Adres
OSIEDLE WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY, 11
Kod pocztowy
32-800
Rejestracja
2021-03-04
Rozpoczęcie działalności
2021-03-04
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
kontakt@foodfans.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU- SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Opis
Food Fans to firma cateringowa, która specjalizuje się w dostarczaniu posiłków dlainstytucji edukacyjnych, takich jak żłobki, przedszkola i szkoły. Oferuje również usługi cateringowe dla placówek pomocy społecznej w miastach i gminach. Produkty Food Fans wyróżniają się odpowiednio zbilansowanymi składnikami odżywczymi, które są dostosowane do potrzeb dzieci i młodzieży. Dzięki staranności w przygotowywaniu posiłków, które odbywa się w kontrolowanych warunkach w ich własnej kuchni, skutecznie zapewniają higienę oraz bezpieczeństwo żywności. Celem działalności Food Fans jest dostarczenie zdrowych i smacznych posiłków, które wspierają rozwój fizyczny oraz intelektualny ich małych konsumentów.
W skrócie
  • Catering dla żłobków, przedszkoli i szkół
  • Posiłki dostosowane do potrzeb żywieniowych dzieci i młodzieży
  • Higiena i bezpieczeństwo żywności zapewnione podczas przygotowania i transportu
  • Wsparcie rozwoju fizycznego i intelektualnego przy pomocy zdrowych posiłków

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food fans osiągnęła 780 119 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 700 889 zł. Pozostałe przychody to 79 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 622 637 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 78 253 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 260 040 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 780 119 zł w 2023 roku.
• 378 674 zł w 2022 roku.
• 89 227 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 084 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 253 zł w 2023 roku.
• -99 125 zł w 2022 roku.
• -184 533 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Food fans wynosi 833 090 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 950 298 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 277 697 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 833 090 zł w 2023 roku.
• 252 449 zł w 2022 roku.
• 59 485 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Food fans wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,34% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Food fans wyniosła 86 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 86 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -105 406 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 192 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 983 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 948 zł w 2023 roku.
• 99 914 zł w 2022 roku.
• 102 591 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 90%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -74%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Food fans wyniosły 192 354 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 948 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 221%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 118 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 192 354 zł w 2023 roku
• 283 572 zł w 2022 roku
• 203 168 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 221% w 2023 roku
• 284% w 2022 roku
• 198% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food fans wykazała przychody na poziomie 780 119 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 78 253 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 253 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Food fans wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Walerjan Katarzyna posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Walerjan Mateusz posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.09.2024 jest Walerjan Katarzyna kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.08.2022 do 19.09.2024:
• Walerjan Łukasz (50% udziałów)
• Walerjan Katarzyna (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.03.2021 do 30.08.2022:
• Walerjan Łukasz (25% udziałów)
• Walerjan Katarzyna (25% udziałów)
• Pacuła Justyna (25% udziałów)
• Pacuła Rafał (25% udziałów)