Organizacja Braughman group media outdoor mural osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4812 zł.
Strata netto wyniosła 4812 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4812 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Braughman group media outdoor mural wynosi 141 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 750 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 141 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Braughman group media outdoor mural wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Braughman group media outdoor mural wyniosła 4110 zł.
a
ktywa obrotowe to 4110 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 188 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3923 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4110 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -117%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2,566%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -117.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2566.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Braughman group media outdoor mural wyniosły 3923 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4110 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3923 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Braughman group media outdoor mural wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -4812 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4812 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Braughman group media outdoor mural wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
nie zmieniają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pawluk Sławomir
posiada 200 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 12.03.2024 jest
Pawluk Sławomir
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.02.2024 do 12.03.2024:
• Pawluk Sławomir (50% udziałów)
• Fabisiak Łukasz (50% udziałów)
W okresie od 20.10.2020 do 16.02.2024 najwięcej udziałów posiadał Fabisiak Łukasz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do BRAUGHMAN GROUP MEDIA OUTDOOR MURAL