Organizacja Brands factory osiągnęła 25 596 769 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 596 769 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 788 282 zł.
Strata netto wyniosła 191 513 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 018 946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 596 769 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 7 558 877 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -92 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -191 513 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• -5954 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brands factory wynosi 17 064 513 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 63 991 923 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 012 631 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 064 513 zł w 2021 roku.
• 74 284 zł w 2020 roku.
• 5 039 251 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brands factory wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,328% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2021 roku.
• 0,87% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brands factory wyniosła 11 165 459 zł.
a
ktywa trwałe to 331 012 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 834 447 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 165 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -92 468 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 257 927 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 582 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 165 459 zł w 2021 roku.
• 7 275 420 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 207%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 103.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brands factory wyniosły 11 257 927 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 165 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 628 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 257 927 zł w 2021 roku
• 7 176 375 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brands factory wykazała przychody na poziomie 25 596 769 zł.
Organizacja zarobiła -98 601 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 92 912 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -191 513 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -94% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 43 992 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 92 912 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 4929 zł w 2019 roku
Organizacja Brands factory wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.09%.