DIGITAL INTERIORS to nowoczesny sklep internetowy, który specjalizuje się wkompleksowym wyposażeniu kuchni oraz łazienek. Firma oferuje szeroką gamę produktów klasy premium, takich jak baterie, umywalki, urządzenia sanitarno-hydrauliczne, płytki ceramiczne oraz akcesoria dekoracyjne. Sklep wyróżnia się dużym asortymentem markowych produktów, będąc autoryzowanym sprzedawcą renomowanych marek, jak Geberit, Hansgrohe, Kludi i Duravit. Dzięki największemu magazynowi w Polsce, DIGITAL INTERIORS zapewnia szybką wysyłkę zamówień w ciągu 24 godzin oraz możliwość odbioru osobistego zakupów w tym samym dniu. Klientom oferowane są również gotowe zestawy wyposażenia, co znacznie ułatwia proces wyboru odpowiednich produktów do łazienki czy kuchni. W ofercie sklepu dostępne są również innowacyjne rozwiązania w zakresie oświetlenia oraz grzejników, które nie tylko spełniają swoje podstawowe funkcje, ale również są stylowymi dodatkami do wnętrza. DIGITAL INTERIORS kieruje swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i architektów, oferując indywidualne wyceny oraz fachowe doradztwo w zakresie aranżacji wnętrz.
W skrócie
Kompleksowe wyposażenie kuchni i łazienek
Szeroki asortyment produktów klasy premium
Autoryzowany sprzedawca markowych producentów
Szybka wysyłka zamówień w ciągu 24 godzin
Indywidualne wyceny i fachowe doradztwo dla klientów oraz architektów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Digital interiors osiągnęła 19 788 939 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 788 939 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 147 279 zł.
Strata netto wyniosła 358 340 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 71 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 788 939 zł w 2023 roku.
• 26 204 768 zł w 2022 roku.
• 24 417 200 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -56 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -358 340 zł w 2023 roku.
• 2823 zł w 2022 roku.
• 1485 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital interiors wynosi 13 528 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 49 472 346 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 381 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 528 541 zł w 2023 roku.
• 18 085 808 zł w 2022 roku.
• 16 886 627 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital interiors wynosi 1,73%. To oznacza, że firma ma szansę 1,73% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,232% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,73% w 2023 roku.
• 0,40% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital interiors wyniosła 2 152 004 zł.
a
ktywa trwałe to 941 546 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 210 458 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 152 004 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 447 887 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 704 118 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 115 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 152 004 zł w 2023 roku.
• 2 271 401 zł w 2022 roku.
• 2 139 076 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -80%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital interiors wyniosły 1 704 118 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 152 004 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 87 868 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 704 118 zł w 2023 roku
• 1 465 174 zł w 2022 roku
• 1 335 672 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital interiors wykazała przychody na poziomie 19 788 939 zł.
Organizacja zarobiła -274 608 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 732 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -358 340 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -30% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 732 zł w 2023 roku
• 4482 zł w 2022 roku
• 37 103 zł w 2021 roku
Organizacja Digital interiors wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki