Union Media to dynamicznie rozwijająca się agencja marketingowa, która oferujekompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu internetowego, e-commerce i reklamy. Firma wyróżnia się na rynku dzięki precyzyjnemu podejściu do analizy danych oraz innowacyjnym narzędziom, które pozwalają na skuteczne dotarcie do wybranych grup docelowych. Union Media działa wielowymiarowo, oferując usługi doradcze, wdrożeniowe, oraz pełne wsparcie w zakresie zwiększania wyników konwersji i zaangażowania klientów. Kampanie realizowane przez Union Media są indywidualnie dopasowane do potrzeb klientów, co gwarantuje nie tylko osiągnięcie zamierzonych celów sprzedażowych i wizerunkowych, ale również wysokie zwroty z inwestycji.Firma skupia swoje kompetencje w pięciu kluczowych obszarach: e-commerce, działania marketingowe, reklama online, optymalizacja stron internetowych oraz projektowanie. Union Media może pochwalić się licznymi sukcesami w prowadzeniu kampanii Allegro Ads i Google Ads, co przyniosło wymierne efekty w postaci wzrostu sprzedaży oraz realizacji celów wizerunkowych klientów. Dzięki ścisłej współpracy z głównymi wydawcami w kraju, firma zapewnia swoim klientom szeroki zasięg i skuteczność przeprowadzanych działań marketingowych.Klienci Union Media mogą liczyć na pełne wsparcie eksperckiego zespołu, indywidualnie przypisanego opiekuna oraz regularne raportowanie i monitoring prowadzonych działań. Firma stawia na transparentność i otwartą komunikację, co potwierdzają dostępne w każdej chwili wyniki kampanii. Czas reakcji jest również jednym z atutów Union Media kampanie mogą być uruchomione nawet w ciągu 24 godzin. Dzięki połączeniu wieloletniego doświadczenia z kreatywnością młodych specjalistów, Union Media tworzy nieszablonowe i efektywne kampanie, które przyczyniają się do sukcesu biznesowego swoich klientów.
W skrócie
Marketing internetowy: e-commerce, reklama online, optymalizacja stron
Prowadzenie kampanii Allegro Ads i Google Ads
Szeroka współpraca z krajowymi wydawcami
Indywidualne podejście, pełne wsparcie i regularne raportowanie
Szybkie uruchamianie kampanii, nawet w 24 godziny
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Union media osiągnęła 2 495 128 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 495 124 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 990 688 zł.
Zysk netto wyniósł 504 436 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 536 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 495 128 zł w 2022 roku.
• 1 958 482 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 108 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 504 436 zł w 2022 roku.
• 395 887 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Union media wynosi 4 259 996 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
578 833 zł a 7 062 106 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 948 067 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 259 996 zł w 2022 roku.
• 3 311 929 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Union media wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Union media wyniosła 1 241 231 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 241 231 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 241 231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 771 777 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 469 454 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 499 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 241 231 zł w 2022 roku.
• 741 652 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 65%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Union media wyniosły 469 454 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 241 231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 291 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 469 454 zł w 2022 roku
• 178 016 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Union media wykazała przychody na poziomie 2 495 128 zł.
Organizacja zarobiła 557 010 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 52 574 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 504 436 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 923 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 52 574 zł w 2022 roku
• 40 651 zł w 2021 roku