ADCOM CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000821056
NIP
5213885999
REGON
385185739

Podsumowanie

aktywa
9 tys.
przychód
106 tys.
zysk
-12 tys.
wartość firmy
70 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMANIEWSKA, 37
Kod pocztowy
02-672
Rejestracja
2019-12-30
Rozpoczęcie działalności
2019-12-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Adcom creative osiągnęła 105 727 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 105 726 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 637 zł.
Strata netto wyniosła 11 911 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 105 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 105 727 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 911 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adcom creative wynosi 70 484 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 264 317 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 70 484 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 70 484 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Adcom creative wyniosła 8644 zł.
a
ktywa obrotowe to 8644 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8644 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -6911 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 555 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8644 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -138%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 172%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -137.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 172.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Adcom creative wyniosły 15 555 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8644 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 180%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 555 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 555 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 180% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Adcom creative wykazała przychody na poziomie 105 727 zł.
Organizacja zarobiła -11 911 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 911 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Adcom creative wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rogowska Barbara posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.