Zespół z doświadczeniem w FMCG i agencjach reklamowych
Praktyczne podejście do promocji i sprzedaży
Skuteczne rozwiązania oparte na sprawdzonych metodach
Działalność od 2004 roku
Promo Team Sp. z o.o. to firma z wieloletnim doświadczeniem w zakresie trade marketingu, zajmująca się projektowaniem oraz wdrażaniem działań zwiększających efektywność promocji sprzedaży. Zespół składa się z profesjonalistów, którzy przez wiele lat gromadzili doświadczenie zarówno w agencjach reklamowych, jak i dużych korporacjach FMCG, co pozwala im zrozumieć potrzeby klientów z szerszej perspektywy. Promo Team kładzie nacisk na praktyczne podejście do promocji, łącząc sprawdzone rozwiązania z realnymi oczekiwaniami rynku. Firma nie koncentruje się na tworzeniu unikalnych akcji wizerunkowych ani ryzykownych strategiach, lecz oferuje skuteczne rozwiązania, które przynoszą wymierne rezultaty. Od 2004 roku z powodzeniem wspiera swoich klientów w identyfikacji i realizacji skutecznych działań marketingowych, co przyczynia się do ich wzrostu na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promo team osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 872 zł.
Strata netto wyniosła 26 872 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -55 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2023 roku.
• 1333 zł w 2022 roku.
• 75 066 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6555 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -26 872 zł w 2023 roku.
• -31 104 zł w 2022 roku.
• 28 948 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Promo team wynosi -27 tys. zł.
EBITDA Promo team wynosi -25 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo team wynosi 56 274 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 300 125 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -51 226 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 274 zł w 2023 roku.
• 77 316 zł w 2022 roku.
• 265 591 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promo team wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,085% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 13 597
zł.
Koszty operacyjne Promo team wyniosły 26 859
zł.
Wynagrodzenia stanowią 51%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-29 920 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 13 597 zł w 2023 roku
• 11 616 zł w 2022 roku
• 18 060 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
51% w 2023 roku
•
36% w 2022 roku
•
40% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promo team wyniosła 75 577 zł.
a
ktywa obrotowe to 75 577 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 75 577 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 75 031 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 546 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -336 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 75 577 zł w 2023 roku.
• 122 066 zł w 2022 roku.
• 203 002 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -36%.
Marża netto wyniosła -2,920,830%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -584166.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promo team wyniosły 546 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 75 577 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -323 848 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 546 zł w 2023 roku
• 20 163 zł w 2022 roku
• 69 995 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promo team wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -26 872 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -26 872 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -229 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 369 zł w 2021 roku