DRUKARNIA SMAKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000820511
NIP
7252296038
REGON
385119010

Podsumowanie

aktywa
603 tys.
przychód
2,2 mln
zysk
264 tys.
wartość firmy
2,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. ALEJA T. KOŚCIUSZKI, 132
Kod pocztowy
90-451
Rejestracja
2019-12-20
Rozpoczęcie działalności
2019-12-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
matinus@interia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Drukarnia smaku osiągnęła 2 156 484 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 130 395 zł. Pozostałe przychody to 26 090 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 866 532 zł.
Zysk netto wyniósł 263 863 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 718 828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 156 484 zł w 2022 roku.
• 1 533 480 zł w 2021 roku.
• 986 687 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 87 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 263 863 zł w 2022 roku.
• 300 151 zł w 2021 roku.
• -73 864 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drukarnia smaku wynosi 2 864 469 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 371 362 zł a 5 391 210 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 954 823 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 864 469 zł w 2022 roku.
• 2 396 391 zł w 2021 roku.
• 657 791 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Drukarnia smaku wyniosła 602 771 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 36 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 565 837 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 602 771 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 495 150 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 621 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 200 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 602 771 zł w 2022 roku.
• 298 374 zł w 2021 roku.
• 230 625 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Drukarnia smaku wyniosły 107 621 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 602 771 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 35 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 621 zł w 2022 roku
• 67 087 zł w 2021 roku
• 299 489 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 130% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Drukarnia smaku wykazała przychody na poziomie 2 156 484 zł.
Organizacja zarobiła 292 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 28 994 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 263 863 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9665 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 28 994 zł w 2022 roku
• 25 160 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Drukarnia smaku wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sałaciak Marcin posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Mikołajewski Sylwester posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.