Gastromall Group to organizacja, która koncentruje się na obszarze gastronomii,oferując szereg usług związanych z marketingiem oraz dostawami. Wyjątkowym aspektem działalności tej grupy jest jej umiejętność integrowania różnych podmiotów w branży, przez co staje się liderem w dostosowywaniu strategii marketingowych do dynamicznych zmian rynkowych. Gastromall Group wspiera swoje restauracje i marki, takie jak Bubble Bistro, Cesare Ristorante, City Break, Deli Pizza i Deli Sandwich, oferując im wszechstronne wsparcie marketingowe, co pozwala im na efektywne dotarcie do klientów oraz zwiększenie ich obecności na rynku. Organizacja stawia na rozwój gastronomii oraz stwarza możliwości dla innych przedsiębiorców, by mogli podnosić swoje umiejętności i usługi. Przez lata Gastromall Group zyskała reputację rzetelnego partnera, co potwierdzają liczne sukcesy gastronomiczne w regionie.
W skrócie
Wsparcie marketingowe dla lokali gastronomicznych
Współpraca z markami rynkowymi
Dostarczanie materiałów edukacyjnych
Integracja branży gastronomicznej
Podnoszenie kompetencji przedsiębiorców
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gastromall group osiągnęła 39 657 181 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 479 398 zł. Pozostałe przychody to 177 783 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 837 818 zł.
Strata netto wyniosła 6 358 420 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 914 295 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 657 181 zł w 2023 roku.
• 48 297 608 zł w 2022 roku.
• 29 793 710 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 589 605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6 358 420 zł w 2023 roku.
• 4 326 347 zł w 2022 roku.
• -4 701 329 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastromall group wynosi 26 438 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 99 142 952 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 592 523 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 26 438 121 zł w 2023 roku.
• 49 503 794 zł w 2022 roku.
• 19 862 473 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gastromall group wynosi 3,47%. To oznacza, że firma ma szansę 3,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,503% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,47% w 2023 roku.
• 8,2% w 2022 roku.
• 5,5% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gastromall group wyniosła 23 492 994 zł.
a
ktywa trwałe to 3 662 902 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 830 092 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 492 994 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8 744 036 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 237 030 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 603 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 492 994 zł w 2023 roku.
• 25 979 977 zł w 2022 roku.
• 24 723 787 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gastromall group wyniosły 32 237 030 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 492 994 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 137%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 478 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 237 030 zł w 2023 roku
• 28 366 535 zł w 2022 roku
• 31 436 692 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 137% w 2023 roku
• 109% w 2022 roku
• 127% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gastromall group wykazała przychody na poziomie 39 657 181 zł.
Organizacja zarobiła -5 978 272 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 380 148 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6 358 420 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 95 037 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 380 148 zł w 2023 roku
• 117 959 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku