UP Studio to dynamiczna agencja social media skoncentrowana na wsparciu szkół tańcaoraz fitness. Specjalizuje się w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami marketingowymi, które mają na celu zwiększenie widoczności oraz zaangażowania społeczności związanych z tańcem. UP Studio wyróżnia się unikalnym podejściem do promocji, łącząc pasję do tańca z profesjonalnymi strategiami marketingowymi. Centrum Tańca i Kultury stanowi istotny element ich działalności, gdzie organizują różnorodne wydarzenia i warsztaty, przyciągając entuzjastów tańca i fitness. Organizacja nieustannie aktualizuje swoje usługi, odpowiadając na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się branży.
W skrócie
Agencja social media dla szkół tańca i fitness
Zarządzanie kampaniami marketingowymi
Organizacja wydarzeń i warsztatów tanecznych
Wzmacnianie zaangażowania społeczności tańca
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Up studio osiągnęła 104 138 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 104 138 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 73 781 zł.
Zysk netto wyniósł 30 357 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 26 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 104 138 zł w 2022 roku.
• 97 144 zł w 2021 roku.
• 103 676 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 357 zł w 2022 roku.
• 8969 zł w 2021 roku.
• 19 399 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Up studio wynosi 278 473 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
87 620 zł a 467 305 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 68 428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 278 473 zł w 2022 roku.
• 165 492 zł w 2021 roku.
• 204 673 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Up studio wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Up studio wyniosła 138 665 zł.
a
ktywa obrotowe to 138 665 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 138 665 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 116 826 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 839 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 138 665 zł w 2022 roku.
• 110 071 zł w 2021 roku.
• 110 225 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Up studio wyniosły 21 839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 138 665 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1258 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 839 zł w 2022 roku
• 23 601 zł w 2021 roku
• 32 944 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Up studio wykazała przychody na poziomie 104 138 zł.
Organizacja zarobiła 33 805 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3448 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 862 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3448 zł w 2022 roku
• 1294 zł w 2021 roku
• 1584 zł w 2020 roku
Organizacja Up studio wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0003%.