LUXURIOUS BRANDS DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000777389NIP
1182191241REGON
382875900
Podsumowanie
aktywa
1,2 mln
przychód
2,2 mln
zysk
197 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DANKOWICKA, 24A
Kod pocztowy
01-987
Rejestracja
2019-03-21
Rozpoczęcie działalności
2019-03-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://purenatural.com.pl/
Email
kontakt@purenatural.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, KAŻDY Z WICEPREZESÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Opis działalności:Luxurious Brands Distribution to firma, która dostarcza profesjonalne, organiczne i...wegańskie kosmetyki do pielęgnacji włosów pochodzące z Australii. Marka powstała w 2000 roku jako rodzinna firma Hairjamm, z siedzibą w Brisbane, i od tego czasu zyskała zaufanie klientów, które pozwoliło na dystrybucję swoich produktów do ponad 3000 salonów na całym świecie. Luxurious Brands Distribution stawia na jakość oraz zrównoważony rozwój, oferując kosmetyki wolne od siarczanów, parabenów oraz nietestowane na zwierzętach. Produkty są nasycone naturalnymi olejkami, takimi jak arganowy czy marula, co pozwala na efektywne działanie na różne typy włosów. Marka koncentruje się na tworzeniu formuł, które łączą nowoczesną technologię z czystymi, botanicznymi ekstraktami. Unikalnym aspektem działalności firmy jest wsparcie dla programów ochrony pszczół, co wpisuje się w filozofię ekologicznych rozwiązań i dbałości o środowisko. Sklep online Pure Natural jest jedynym autoryzowanym źródłem produktów tej marki w Polsce, zapewniając 100% oryginalności oferowanych kosmetyków.
W skrócie
Dystrybucja organicznych, wegańskich kosmetyków do włosów.
Asortyment obejmuje produkty wolne od siarczanów i parabenów.
Wspieranie ochrony pszczół przez programy ekobomb.
Sklep online oferujący 100% oryginalne produkty.
Filozofia marki oparta na harmonii z naturą i nowoczesną technologią.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Luxurious brands distribution osiągnęła 2 209 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 209 352 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 012 609 zł.
Zysk netto wyniósł 196 743 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 401 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 209 352 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 67 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 743 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Luxurious brands distribution wynosi 2 835 527 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
575 655 zł a 5 523 380 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 540 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 835 527 zł w 2023 roku.
• 477 598 zł w 2022 roku.
• 486 785 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Luxurious brands distribution wyniosła 1 146 136 zł.
a
ktywa trwałe to 67 467 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 078 669 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 146 136 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 767 540 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 378 596 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 229 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 146 136 zł w 2023 roku.
• 741 904 zł w 2022 roku.
• 793 985 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Luxurious brands distribution wyniosły 378 596 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 146 136 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 75 719 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 378 596 zł w 2023 roku
• 105 106 zł w 2022 roku
• 144 939 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
• 18% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Luxurious brands distribution wykazała przychody na poziomie 2 209 352 zł.
Organizacja zarobiła 216 481 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 738 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 743 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3948 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 738 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku