Gold Haircare Polska to wiodąca marka w branży kosmetyków do pielęgnacji włosów,która powstała w 2009 roku z inicjatywy duńskich wizjonerów, Victora Moreno i Marco Merie. Głównym celem marki jest dostarczenie najwyższej jakości produktów, które łączą esencję natury z nowoczesną technologią. Gold Haircare wyróżnia się na tle konkurencji dzięki zaawansowanym formułom, które nie zawierają siarczanów ani parabenów, a ich skład oparty jest na naturalnych komponentach, takich jak olej marula, kaszmir czy proteiny jedwabiu. Zastosowanie wyselekcjonowanych składników oraz przestrzeganie rygorystycznych duńskich norm środowiskowych sprawia, że firma ma na uwadze nie tylko zdrowie włosów, ale również ochronę środowiska. Marka stawia na współpracę z profesjonalnymi stylistami fryzur oraz salonami, co przekłada się na pozytywne opinie i rekomendacje w prestiżowych publikacjach branżowych, takich jak Vogue czy Glamour. Oprócz różnorodnych linii produktów, Gold Haircare angażuje się w wydarzenia i pokazy mody, co zaświadcza o silnej pozycji marki na rynku fryzjerskim w Polsce. Wysoka jakość, dbałość o szczegóły oraz odpowiedzialność ekologiczna to filary, na których opiera swoje działania Gold Haircare Polska.
W skrócie
Producent profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów.
Oferuje sześć linii produktów opartych na naturalnych składnikach.
Wszystkie produkty są wegańskie i spełniają duńskie normy ochrony środowiska.
Współpracuje z renomowanymi salonami fryzjerskimi.
Rekomendowane przez media branżowe, w tym Vogue i Glamour.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gold haircare poland osiągnęła 4 134 494 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 134 494 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 534 856 zł.
Zysk netto wyniósł 599 638 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 497 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 134 494 zł w 2023 roku.
• 620 248 zł w 2022 roku.
• 1 139 294 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 327 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 599 638 zł w 2023 roku.
• 21 013 zł w 2022 roku.
• -55 148 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gold haircare poland wynosi 5 734 955 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
580 074 zł a 10 336 235 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 487 713 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 734 955 zł w 2023 roku.
• 627 898 zł w 2022 roku.
• 759 529 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gold haircare poland wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,084% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,19% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gold haircare poland wyniosła 1 268 844 zł.
a
ktywa trwałe to 66 736 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 202 108 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 268 844 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 773 432 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 495 412 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 330 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 268 844 zł w 2023 roku.
• 725 508 zł w 2022 roku.
• 607 209 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 78%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gold haircare poland wyniosły 495 412 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 268 844 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -105 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 495 412 zł w 2023 roku
• 551 713 zł w 2022 roku
• 706 479 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 38.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 116% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gold haircare poland wykazała przychody na poziomie 4 134 494 zł.
Organizacja zarobiła 665 268 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 65 630 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 599 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 815 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 65 630 zł w 2023 roku
• 3681 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku