Yoter UP to zaawansowana platforma mobilnego reklamowania i monetyzacji, któraskierowana jest do deweloperów aplikacji, wydawców oraz reklamodawców. Organizacja oferuje skomplikowane analizy na etapie przed i po uruchomieniu kampanii, mające na celu maksymalizację wartości życia klienta (LTV) oraz szybkie osiąganie celów zwrotu z inwestycji (ROI). W ramach swoich usług, Yoter UP skupia się na optymalizacji ruchu mobilnego i desktopowego, co pozwala na efektywne promowanie aplikacji i przyciąganie lojalnych użytkowników. Unikatowym aspektem działalności Yoter UP jest współpraca z wieloma markami i witrynami, co umożliwia wydawcom dostęp do oferty premium za pośrednictwem kampanii dostosowanych do ich specyfiki. Organizacja obsługuje różne branże, w tym e-commerce, finanse, suplementy diety, rynki online oraz rozrywkę, a także oferuje innowacyjne formaty reklamowe, takie jak powiadomienia PUSH i SweepTakes. Yoter UP stawia na zwiększenie efektywności kampanii za pomocą precyzyjnego targetowania, co czyni ją atrakcyjnym partnerem dla wszelkich podmiotów zaangażowanych w marketing mobilny.
W skrócie
Zaawansowana platforma mobilnego reklamowania i monetyzacji.
Wsparcie dla deweloperów aplikacji, wydawców i reklamodawców.
Analizowanie rynku w ramach planów przed i po uruchomieniu kampanii.
Dostęp do różnorodnych formatów reklamowych, w tym PUSH i SweepTakes.
Organizacja Yoter up osiągnęła 280 660 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 276 800 zł. Pozostałe przychody to 3861 zł.
Całkowite koszty wyniosły 473 401 zł.
Strata netto wyniosła 196 601 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 93 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 280 660 zł w 2021 roku.
• 678 623 zł w 2020 roku.
• 1 252 146 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -65 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -196 601 zł w 2021 roku.
• 19 241 zł w 2020 roku.
• 396 995 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Yoter up wynosi 355 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 898 538 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 118 528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 355 583 zł w 2021 roku.
• 845 305 zł w 2020 roku.
• 2 724 242 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Yoter up wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Yoter up wyniosła 244 854 zł.
a
ktywa obrotowe to 244 854 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 244 854 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 224 635 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 219 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 244 854 zł w 2021 roku.
• 502 666 zł w 2020 roku.
• 509 933 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -80%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -88%.
Marża operacyjna wyniosła -72%.
Marża netto wyniosła -70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Yoter up wyniosły 20 219 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 244 854 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 219 zł w 2021 roku
• 81 430 zł w 2020 roku
• 107 938 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 21% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Yoter up wykazała przychody na poziomie 280 660 zł.
Organizacja zarobiła -196 601 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -196 601 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 1959 zł w 2020 roku
• 40 055 zł w 2019 roku