YOTER UP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000773815
NIP
6751696293
REGON
382663888

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
245 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
281 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-197 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
356 tys.
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. CZYŻÓWKA, 14
Kod pocztowy
30-526
Rejestracja
2019-02-26
Rozpoczęcie działalności
2019-02-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Yoter UP to zaawansowana platforma mobilnego reklamowania i monetyzacji, któraskierowana jest do deweloperów aplikacji, wydawców oraz reklamodawców. Organizacja oferuje skomplikowane analizy na etapie przed i po uruchomieniu kampanii, mające na celu maksymalizację wartości życia klienta (LTV) oraz szybkie osiąganie celów zwrotu z inwestycji (ROI). W ramach swoich usług, Yoter UP skupia się na optymalizacji ruchu mobilnego i desktopowego, co pozwala na efektywne promowanie aplikacji i przyciąganie lojalnych użytkowników. Unikatowym aspektem działalności Yoter UP jest współpraca z wieloma markami i witrynami, co umożliwia wydawcom dostęp do oferty premium za pośrednictwem kampanii dostosowanych do ich specyfiki. Organizacja obsługuje różne branże, w tym e-commerce, finanse, suplementy diety, rynki online oraz rozrywkę, a także oferuje innowacyjne formaty reklamowe, takie jak powiadomienia PUSH i SweepTakes. Yoter UP stawia na zwiększenie efektywności kampanii za pomocą precyzyjnego targetowania, co czyni ją atrakcyjnym partnerem dla wszelkich podmiotów zaangażowanych w marketing mobilny.
W skrócie
  • Zaawansowana platforma mobilnego reklamowania i monetyzacji.
  • Wsparcie dla deweloperów aplikacji, wydawców i reklamodawców.
  • Analizowanie rynku w ramach planów przed i po uruchomieniu kampanii.
  • Dostęp do różnorodnych formatów reklamowych, w tym PUSH i SweepTakes.
  • Obsługiwane branże: e-commerce, finanse, suplementy diety, rozrywka.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Yoter up osiągnęła 280 660 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 276 800 zł. Pozostałe przychody to 3861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 473 401 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 196 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 93 553 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 280 660 zł w 2021 roku.
• 678 623 zł w 2020 roku.
• 1 252 146 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -65 534 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -196 601 zł w 2021 roku.
• 19 241 zł w 2020 roku.
• 396 995 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Yoter up wynosi 355 583 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 898 538 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 118 528 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 355 583 zł w 2021 roku.
• 845 305 zł w 2020 roku.
• 2 724 242 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Yoter up wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Yoter up wyniosła 244 854 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 244 854 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 244 854 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 224 635 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 81 618 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 244 854 zł w 2021 roku.
• 502 666 zł w 2020 roku.
• 509 933 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -80%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -88%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -72%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -29.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Yoter up wyniosły 20 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 244 854 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6740 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 219 zł w 2021 roku
• 81 430 zł w 2020 roku
• 107 938 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku
• 21% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Yoter up wykazała przychody na poziomie 280 660 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -196 601 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -196 601 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 1959 zł w 2020 roku
• 40 055 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Yoter up wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hnatenko Nadiia posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Gnatenko Anna posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 24.11.2020 jest Hnatenko Nadiia kontrolujący 70% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 24.02.2020 do 24.11.2020 była Hnatenko Nadiia kontrolująca 70% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 09.08.2019 do 24.02.2020 najwięcej udziałów posiadała Hnatenko Nadiia . Jej udziały w tym czasie wynosiły 70%.

Podobne organizacje do YOTER UP