SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ CZŁONKOWIE ZARZĄDU W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: - W RAZIE GDY ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z JEDNEGO CZŁONKA - TEN CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; - W RAZIE GDY ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z DWÓCH CZŁONKÓW - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE; - W RAZIE GDY ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z TRZECH CZŁONKÓW - USTANAWIA SIĘ CZŁONKA ZARZĄDU A, CZŁONKA ZARZĄDU B I CZŁONKA ZARZĄDU C; CZŁONEK ZARZĄDU A MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE; CZŁONEK ZARZĄDU B I CZŁONEK ZARZĄDU C MOGĄ REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDYNIE ŁĄCZNIE ZE SOBĄ; - W RAZIE GDY ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z CZTERECH CZŁONKÓW - USTANAWIA SIĘ CZŁONKA ZARZĄDU A, CZŁONKA ZARZĄDU B, CZŁONKA ZARZĄDU C I CZŁONKA ZARZĄDU D; CZŁONEK ZARZĄDU A MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE; CZŁONEK ZARZĄDU B I CZŁONEK ZARZĄDU C MOGĄ REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDYNIE ŁĄCZNIE ZE SOBĄ; CZŁONEK ZARZĄDU D MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Jeżyk marketing osiągnęła 8682 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8617 zł. Pozostałe przychody to 65 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4924 zł.
Zysk netto wyniósł 3693 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8682 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3693 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3693 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2019 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2019 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jeżyk marketing wynosi 27 080 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6520 zł a 51 704 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 080 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jeżyk marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jeżyk marketing wyniosła 9699 zł.
a
ktywa obrotowe to 9699 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9699 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8693 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1006 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9699 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 46%.
Marża netto wyniosła 43%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jeżyk marketing wyniosły 1006 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9699 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1006 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jeżyk marketing wykazała przychody na poziomie 8682 zł.
Organizacja zarobiła 4058 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 365 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3693 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 365 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 365 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Jeżyk marketing wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Klein Moshe
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Ben Eyal
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.