Votsmarketing to firma specjalizująca się w sprzedaży oraz montażu podłógwinylowych, oferująca szeroką gamę produktów, takich jak panele LVT i SPC, które są idealne zarówno do mieszkań, biur, jak i obiektów przemysłu lekkiego. Klienci podejmujący decyzję o wyborze Votsmarketing zyskują dostęp do podłóg, które wyróżniają się wysoką jakością, odpornościa na wilgoć, a także atrakcyjnym wyglądem przypominającym naturalne drewno. Poza samą sprzedażą, firma zapewnia kompleksowe usługi dodatkowe, obejmujące doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań oraz profesjonalny montaż dostarczanych produktów. Votsmarketing dba o spełnienie wysokich standardów jakości, co potwierdzają odpowiednie certyfikaty oraz programy lojalnościowe dla stałych klientów. Dzięki możliwości składania zamówień online przez całą dobę oraz darmowej dostawie, Votsmarketing ułatwia zakupy, a także oferuje różne opcje montażu, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
W skrócie
Sprzedaż podłóg winylowych LVT i SPC.
Dostawa i profesjonalny montaż produktów.
Doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich podłóg.
Gwarancja jakości poparta certyfikatami.
Program bonusowy dla stałych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Votsmarketing osiągnęła 2 155 877 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 146 237 zł. Pozostałe przychody to 9640 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 098 171 zł.
Zysk netto wyniósł 48 066 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 431 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 155 877 zł w 2023 roku.
• 2 803 976 zł w 2022 roku.
• 1 972 604 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 48 066 zł w 2023 roku.
• 51 626 zł w 2022 roku.
• 134 074 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Votsmarketing wynosi 1 887 202 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
257 687 zł a 5 389 692 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 377 440 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 887 202 zł w 2023 roku.
• 2 297 457 zł w 2022 roku.
• 2 034 283 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Votsmarketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Votsmarketing wyniosła 516 430 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 9717 zł.
a
ktywa obrotowe to 506 713 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 516 430 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 343 582 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 172 848 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 103 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 516 430 zł w 2023 roku.
• 611 581 zł w 2022 roku.
• 379 682 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Votsmarketing wyniosły 172 848 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 516 430 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 34 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 172 848 zł w 2023 roku
• 316 065 zł w 2022 roku
• 135 791 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Votsmarketing wykazała przychody na poziomie 2 155 877 zł.
Organizacja zarobiła 53 053 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4987 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 48 066 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 997 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4987 zł w 2023 roku
• 5947 zł w 2022 roku
• 13 451 zł w 2021 roku
Organizacja Votsmarketing wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.