Fabryka Smaku to nowoczesna firma cateringowa z siedzibą w Poznaniu, która powstaław odpowiedzi na rosnącą potrzebę zdrowego odżywiania. Specjalizuje się w dostarczaniu dietetycznych posiłków w formie diety pudełkowej, która cieszy się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców Wielkopolski oraz innych dużych miast w Polsce, takich jak Warszawa, Łódź czy Szczecin. Główna idea Fabryki Smaku opiera się na zapewnieniu klientom smacznych i zróżnicowanych dań, które są przygotowywane z najwyższej jakości składników pochodzących od lokalnych dostawców. W ofercie znajdują się różnorodne diety, w tym dieta odchudzająca, wegetariańska oraz specjalistyczne diety bezglutenowe i niskokaloryczne. Co ważne, każdy tydzień przynosi nowe, świeże menu zaplanowane przez zespół składający się z szefa kuchni, dietetyka oraz stylisty, co pozwala na urozmaicenie posiłków.'. Fabryka Smaku znajduje się blisko klientów, zapewniając dystrybucję posiłków do wielu lokalizacji, co stanowi istotny atut na rynku cateringu dietetycznego. Klienci mogą cieszyć się pełnowartościowym cateringiem, dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb zdrowotnych oraz preferencji smakowych.
W skrócie
Oferuje catering dietetyczny z dostawą w Poznaniu i okolicach.
Proponuje 12 programów dietetycznych dostosowanych do potrzeb klientów.
Menu układane co tydzień przez zespół ekspertów: kucharzy i dietetyków.
Składniki pochodzą od lokalnych dostawców, co gwarantuje świeżość i jakość.
Catering dostępny również w miastach takich jak Warszawa, Szczecin i Łódź.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fabryka smaku osiągnęła 6 867 253 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 866 242 zł. Pozostałe przychody to 1011 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 439 544 zł.
Zysk netto wyniósł 426 698 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 373 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 867 253 zł w 2023 roku.
• 7 287 553 zł w 2022 roku.
• 6 459 448 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 85 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 426 698 zł w 2023 roku.
• 452 764 zł w 2022 roku.
• 567 370 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka smaku wynosi 7 634 382 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 349 421 zł a 17 168 132 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 526 876 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 634 382 zł w 2023 roku.
• 7 828 452 zł w 2022 roku.
• 7 460 050 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka smaku wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,20% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka smaku wyniosła 3 453 184 zł.
a
ktywa trwałe to 1 672 534 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 780 650 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 453 184 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 799 228 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 653 956 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 690 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 453 184 zł w 2023 roku.
• 3 440 969 zł w 2022 roku.
• 3 027 482 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka smaku wyniosły 1 653 956 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 453 184 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 330 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 653 956 zł w 2023 roku
• 1 895 599 zł w 2022 roku
• 1 848 455 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka smaku wykazała przychody na poziomie 6 867 253 zł.
Organizacja zarobiła 470 146 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 43 448 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 426 698 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 43 448 zł w 2023 roku
• 47 210 zł w 2022 roku
• 57 998 zł w 2021 roku
Organizacja Fabryka smaku wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.