SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Agencja specjalizująca się w kampaniach marketingowych 360°.
Oferuje kompleksowe strategie marketingowe i branding.
Realizuje kampanie online i offline, w tym Google Ads.
Produkuje filmy promocyjne oraz animacje dla firm.
Wprowadza ekologiczne gadżety w ramach zrównoważonego rozwoju.
WOO Agency to butikowa agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych 360°. Dzięki zespołowi pasjonatów designu i marketingu, agencja przywiązuje dużą wagę do detali na każdym etapie swoich projektów, od planowania, poprzez kreację, aż po realizację. Specjalnością WOO Agency jest tworzenie kompleksowych strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych, które łączą różnorodne narzędzia z zakresu marketingu ATL, BTL, PR oraz działań online i offline. WOO Agency wyróżnia się jako Certyfikowany Partner Google, co potwierdza jej wiedzę w zakresie optymalizacji i prowadzenia kampanii Google Ads. Agencja oferuje również usługi brandingu, tworząc pełne programy identyfikacji wizualnej, a także przygotowując kampanie promocyjne, w tym produkcję filmów i animacji. Co więcej, WOO Agency kładzie duży nacisk na rynku zrównoważonego rozwoju, co odzwierciedlają ich ekologiczne gadżety. Oferują również profesjonalne strony internetowe oraz aplikacje, które są dostosowane do potrzeb klientów, oparte na zasadach UX i UI.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Woo agency osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 113 229 zł.
Strata netto wyniosła 113 229 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -28 307 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -113 229 zł w 2022 roku.
• 336 966 zł w 2021 roku.
• -77 458 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Woo agency wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 4 043 588 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Woo agency wynosi 0,27%. To oznacza, że firma ma szansę 0,27% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,058% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,27% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
• 0,37% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Woo agency wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 198 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 793 028 zł w 2022 roku.
• 809 127 zł w 2021 roku.
• 246 143 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 793 028 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja zarobiła -113 229 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -113 229 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 34 137 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku