MARKETVITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000765207
NIP
8133799673
REGON
382207481

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
6,5 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
43,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
34,3 mln
Info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. STANISŁAWA TREMBECKIEGO, 5
Kod pocztowy
35-234
Rejestracja
2019-01-03
Rozpoczęcie działalności
2019-01-03
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
MARKETVITA to w pełni polska sieć sklepów spożywczych, która odgrywa istotną rolę wwsparciu rodzimego handlu detalicznego. Dzięki niemal dwudziestoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu sieci detalicznych na terenie Polski, MarketVita zyskała zaufanie licznych klientów. Firma oferuje szeroki asortyment produktów spożywczych, w tym twaróg sernikowy, boczek parzony, szynkę chłopską oraz zupy Winiary. Dodatkowo, MarketVita regularnie udostępnia gazetki promocyjne i ulotki, w których klienci mogą znaleźć aktualne oferty i promocje. Jednym z unikalnych elementów MarketVita jest również portal dla franczyzobiorców, który umożliwia dołączenie do sieci i rozwijanie własnego biznesu pod rozpoznawalną marką. MarketVita kładzie również duży nacisk na propagowanie przepisów kulinarnych, zachęcając klientów do kreatywnego gotowania z wykorzystywaniem produktów dostępnych w ich sklepach.
W skrócie
  • Polska sieć sklepów spożywczych
  • Szeroki asortyment produktów spożywczych
  • Regularne gazetki promocyjne
  • Portal dla franczyzobiorców
  • Kulinarne przepisy

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketvita osiągnęła 43 342 614 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 43 292 256 zł. Pozostałe przychody to 50 358 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 42 292 030 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 000 225 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 8 668 523 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 342 614 zł w 2023 roku.
• 38 001 125 zł w 2022 roku.
• 20 296 207 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 200 045 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 000 225 zł w 2023 roku.
• 434 894 zł w 2022 roku.
• 232 874 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marketvita wynosi 34 283 029 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 387 052 zł a 108 356 534 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 856 606 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 283 029 zł w 2023 roku.
• 27 710 542 zł w 2022 roku.
• 14 773 015 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketvita wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,24% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marketvita wyniosła 6 478 640 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 314 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 164 283 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 478 640 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 849 403 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 629 237 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 295 728 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 478 640 zł w 2023 roku.
• 4 456 424 zł w 2022 roku.
• 2 657 915 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marketvita wyniosły 4 629 237 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 478 640 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 925 847 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 629 237 zł w 2023 roku
• 3 607 247 zł w 2022 roku
• 2 243 631 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 81% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketvita wykazała przychody na poziomie 43 342 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 235 263 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 235 038 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 000 225 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 47 008 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 235 038 zł w 2023 roku
• 97 682 zł w 2022 roku
• 75 472 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marketvita wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zagól Iwona posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Orzełek posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 27.12.2023 jest Zagól Iwona kontrolujący 80% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 20.03.2020 do 27.12.2023 była Zagól Iwona kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 03.01.2019 do 20.03.2020 najwięcej udziałów posiadał Wilk Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 91%.