Organizacja Acoustic marketing poland osiągnęła 35 632 389 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 35 577 795 zł. Pozostałe przychody to 54 594 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 832 445 zł.
Zysk netto wyniósł 1 745 350 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 581 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 35 632 389 zł w 2023 roku.
• 29 190 464 zł w 2022 roku.
• 28 468 697 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 348 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 745 350 zł w 2023 roku.
• 935 457 zł w 2022 roku.
• 1 049 244 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Acoustic marketing poland wynosi 2,18 mln zł.
EBITDA Acoustic marketing poland wynosi 2,33 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
556 225 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 177 898 zł w
2023 roku.
• 1 216 931 zł w
2022 roku.
• 1 065 448 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
480 588 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 329 196 zł w
2023 roku.
• 1 517 549 zł w
2022 roku.
• 1 368 021 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Acoustic marketing poland wynosi 34 936 357 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 200 034 zł a 89 080 972 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 785 411 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 936 357 zł w 2023 roku.
• 26 093 159 zł w 2022 roku.
• 25 365 535 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Acoustic marketing poland wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 29 104 241
zł.
Koszty operacyjne Acoustic marketing poland wyniosły 33 399 897
zł.
Wynagrodzenia stanowią 87%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 701 783 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 29 104 241 zł w 2023 roku
• 23 308 833 zł w 2022 roku
• 23 700 675 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
87% w 2023 roku
•
83% w 2022 roku
•
86% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Acoustic marketing poland wyniosła 11 878 374 zł.
a
ktywa trwałe to 1 066 642 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 811 732 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 878 374 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 600 045 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 278 330 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 182 005 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 878 374 zł w 2023 roku.
• 8 220 499 zł w 2022 roku.
• 7 514 364 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Acoustic marketing poland wyniosły 6 278 330 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 878 374 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 841 602 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 278 330 zł w 2023 roku
• 4 365 804 zł w 2022 roku
• 4 595 126 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Acoustic marketing poland wykazała przychody na poziomie 35 632 389 zł.
Organizacja zarobiła 2 214 672 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 469 322 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 745 350 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 154 081 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 469 322 zł w 2023 roku
• 261 122 zł w 2022 roku
• 161 161 zł w 2021 roku
Organizacja Acoustic marketing poland wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Acoustic Marketing Uk, Ltd
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.10.2019 jest
Acoustic Marketing Uk, Ltd
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.08.2019 do 25.10.2019
był Acoustic Marketing Uk, Ltd
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2018 do 21.08.2019 najwięcej udziałów posiadała Ecovis Legal Poland Pruś I Wspólnicy Kancelaria Prawna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.