SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Promostrada Group to firma specjalizująca się w marketingu i organizacji wydarzeń,która dostarcza kompleksowe rozwiązania dotyczące promocji i marketingu dla różnych klientów. Głównym celem jej działalności jest skuteczne definowanie strategii marketingowej oraz skuteczna realizacja działań promocyjnych skierowanych do wyselekcjonowanej grupy docelowej. W zakresie oferowanych usług znajduje się zarówno przygotowanie planów marketingowych, jak i analiza rynku, co pozwala na dostosowanie działań do realnych potrzeb klientów. Promostrada Group organizuje szeroką gamę wydarzeń, w tym imprezy biznesowe, festyny, pikniki, a także eventy dedykowane dla dzieci oraz centra handlowe. Szczególną uwagę firma zwraca na precyzyjne kierowanie promocji, co przyczynia się do maksymalizacji efektywności podejmowanych działań. Takie podejście czyni Promostrada Group wyróżniającą się na tle konkurencji, stawiającą na jakość i kierunkowe działania marketingowe.
W skrócie
Definiowanie strategii marketingowej i modelu biznesowego
Przygotowywanie planów marketingowych oraz analizy rynku
Organizacja biznesowych imprez, festynów, pikników oraz eventów dla dzieci
Stawianie na precyzyjne działania promocyjne dla konkretnych grup odbiorców
Obszar działalności obejmujący również eventy dla centrów handlowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promostrada group osiągnęła 910 973 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 910 970 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 977 883 zł.
Strata netto wyniosła 66 913 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 910 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 910 973 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -66 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -66 913 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promostrada group wynosi 607 315 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 277 433 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 607 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 607 315 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promostrada group wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,156% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promostrada group wyniosła 386 517 zł.
a
ktywa obrotowe to 386 517 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 386 517 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -61 913 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 448 430 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 386 517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 386 517 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promostrada group wyniosły 448 430 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 386 517 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 116%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 448 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 448 430 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 116% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promostrada group wykazała przychody na poziomie 910 973 zł.
Organizacja zarobiła -66 913 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -66 913 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku