SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE ORAZ PROKURENT SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU
Organizacja Strategie reklamy osiągnęła 368 181 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 368 043 zł. Pozostałe przychody to 137 zł.
Całkowite koszty wyniosły 292 781 zł.
Zysk netto wyniósł 75 262 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 73 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 368 181 zł w 2022 roku.
• 244 178 zł w 2021 roku.
• 39 961 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 15 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 75 262 zł w 2022 roku.
• 37 195 zł w 2021 roku.
• -73 277 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Strategie reklamy wynosi 79 tys. zł.
EBITDA Strategie reklamy wynosi 99 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strategie reklamy wynosi 650 888 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
104 385 zł a 1 053 671 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 130 178 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 650 888 zł w 2022 roku.
• 359 505 zł w 2021 roku.
• 46 683 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Strategie reklamy wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,20% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Strategie reklamy wyniosły 288 689
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Strategie reklamy wyniosła 179 993 zł.
a
ktywa obrotowe to 179 993 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 179 993 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 139 180 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 812 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 179 993 zł w 2022 roku.
• 153 115 zł w 2021 roku.
• 90 728 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Strategie reklamy wyniosły 40 812 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 179 993 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 812 zł w 2022 roku
• 89 197 zł w 2021 roku
• 64 006 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Strategie reklamy wykazała przychody na poziomie 368 181 zł.
Organizacja zarobiła 79 484 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4222 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 75 262 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 844 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4222 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku