WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA SALES AND MARKETING MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS 0000256082), W IMIENIU KTÓREJ DZIAŁA KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZ POSIADA ZARZĄD W SKŁADZIE: JANUSZ ROBERT RENIEWICZ (PESEL 77102713350) JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Sales and marketing management osiągnęła 8 965 183 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 290 231 zł. Pozostałe przychody to 674 952 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 752 168 zł.
Strata netto wyniosła 461 937 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 783 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 965 183 zł w 2022 roku.
• 9 653 450 zł w 2021 roku.
• 8 255 203 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -86 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -461 937 zł w 2022 roku.
• 108 027 zł w 2021 roku.
• -1 071 687 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sales and marketing management wynosi -442 tys. zł.
EBITDA Sales and marketing management wynosi -398 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
82 875 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -442 431 zł w
2022 roku.
• -187 613 zł w
2021 roku.
• -374 924 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
75 961 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -398 488 zł w
2022 roku.
• -79 256 zł w
2021 roku.
• -162 010 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales and marketing management wynosi 5 976 789 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 412 958 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 477 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 976 789 zł w 2022 roku.
• 6 867 741 zł w 2021 roku.
• 5 503 469 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sales and marketing management wynosi 2,91%. To oznacza, że firma ma szansę 2,91% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,564% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,91% w 2022 roku.
• 0,91% w 2021 roku.
• 3,07% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 616 585
zł.
Koszty operacyjne Sales and marketing management wyniosły 8 732 662
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
119 341 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 616 585 zł w 2022 roku
• 755 297 zł w 2021 roku
• 1 159 269 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
•
15% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales and marketing management wyniosła 12 404 851 zł.
a
ktywa trwałe to 11 602 369 zł.
a
ktywa obrotowe to 802 482 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 404 851 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -10 109 651 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 514 502 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 352 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 404 851 zł w 2022 roku.
• 10 807 440 zł w 2021 roku.
• 9 688 635 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales and marketing management wyniosły 22 514 502 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 404 851 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 181%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 322 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 514 502 zł w 2022 roku
• 20 455 153 zł w 2021 roku
• 19 444 375 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 182% w 2022 roku
• 189% w 2021 roku
• 201% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales and marketing management wykazała przychody na poziomie 8 965 183 zł.
Organizacja zarobiła -461 937 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -461 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Sales and marketing management wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SALES AND MARKETING MANAGEMENT