Etykiety dla branż: logistyka, spożywcza, kosmetyczna, farmaceutyczna i inne
Usługi doradcze oraz kompleksowa obsługa klientów
Dostawy do klientów w Polsce i krajach Europy
Fabryka Etykiet to dynamicznie rozwijająca się drukarnia etykiet, specjalizująca się w produkcji etykiet samoprzylepnych oraz biletów. W ofercie dostępne są różnorodne rozwiązania, w tym etykiety zadrukowane, czyste, wielowarstwowe oraz specjalne. Firma korzysta z nowoczesnych technologii produkcyjnych, takich jak fleksografia, druk cyfrowy oraz offsetowy, co umożliwia jej realizację nawet najbardziej skomplikowanych projektów, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Oprócz typowych etykiet, w ofercie znajdują się także produkty takie jak etykiety zdzieralne, plombowe oraz typu shrink sleeve, co czyni Fabrykę Etykiet kompleksowym dostawcą rozwiązań etykietowych. Klientami firmy są różnorodne branże, w tym logistyka, spożywcza, kosmetyczna, farmaceutyczna, alkoholowa, chemiczna, budowlana, motoryzacyjna, a także moda, reklama i ogrodnictwo. Fabryka Etykiet wyróżnia się na rynku kompleksową obsługą i fachowym doradztwem, co przyciąga klientów nie tylko w Polsce, lecz także w kilku innych krajach europejskich, takich jak Litwa, Ukraina, Czechy, Słowacja, Niemcy, Szwajcaria, Portugalia i Wielka Brytania. Siedziba fabryki wyposażona jest w nowoczesny park maszynowy oraz własne studio graficzne, co pozwala na szybką i efektywną realizację zamówień.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fabryka etykiet osiągnęła 9 192 604 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 991 079 zł. Pozostałe przychody to 201 525 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 778 951 zł.
Zysk netto wyniósł 212 128 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 838 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 192 604 zł w 2023 roku.
• 9 769 864 zł w 2022 roku.
• 9 722 472 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 42 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 128 zł w 2023 roku.
• -987 961 zł w 2022 roku.
• 29 451 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fabryka etykiet wynosi 142 tys. zł.
EBITDA Fabryka etykiet wynosi 284 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka etykiet wynosi 7 126 700 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
149 786 zł a 22 981 511 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 425 340 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 126 700 zł w 2023 roku.
• 6 513 243 zł w 2022 roku.
• 7 320 599 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka etykiet wynosi 0,82%. To oznacza, że firma ma szansę 0,82% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,148% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,82% w 2023 roku.
• 6,6% w 2022 roku.
• 0,59% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 620 757
zł.
Koszty operacyjne Fabryka etykiet wyniosły 8 849 371
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
324 151 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 620 757 zł w 2023 roku
• 1 782 351 zł w 2022 roku
• 1 846 361 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
17% w 2022 roku
•
19% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka etykiet wyniosła 2 041 072 zł.
a
ktywa trwałe to 557 351 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 483 721 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 041 072 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 199 714 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 841 358 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 408 214 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 041 072 zł w 2023 roku.
• 3 119 899 zł w 2022 roku.
• 3 312 015 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 106%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka etykiet wyniosły 1 841 358 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 041 072 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 368 272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 841 358 zł w 2023 roku
• 3 146 330 zł w 2022 roku
• 2 350 484 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2023 roku
• 101% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka etykiet wykazała przychody na poziomie 9 192 604 zł.
Organizacja zarobiła 212 128 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 128 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 5407 zł w 2021 roku
Organizacja Fabryka etykiet wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Budzyński Piotr
posiada 7288 udziałów, które stanowią 99.9% firmy.
Największym udziałowcem od 23.06.2021 jest
Budzyński Piotr
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.04.2021 do 23.06.2021
był Lot Nad Kruczym Gniazdem
kontrolując 99% udziałów.
W okresie od 22.07.2020 do 30.04.2021 najwięcej udziałów posiadał Budzyński Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 92%.