SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST FLAVOR HUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE. KTÓRA JEST REPREZENTOWANA NASTĘPUJĄCO: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. CZŁONKOWIE ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA: TUNG NGUYEN-BRODNICKI - PREZES ZARZĄDU. TRAN HIEP DO - CZŁONEK ZARZĄDU. HAI LAM MAI - CZŁONEK ZARZĄDU
Flavor Hub to firma zajmująca się dystrybucją produktów kuchni azjatyckiej,dostosowanych do gustów europejskich konsumentów. Jej oferta obejmuje szeroką gamę produktów, w tym sosy do gotowania oraz sosy stołowe, które wzbogacają smak potraw, a także szybkie zupy i dania błyskawiczne. Działając jako platforma dla wybranych marek azjatyckich, Flavor Hub łączy różne kultury gastronomiczne, dostarczając autentyczne smaki Azji na rynek europejski. Współpracując z markami takimi jak Sen Soy i AceCook, firma zapewnia swoim klientom dostęp do tradycyjnych azjatyckich smaków, które stają się coraz bardziej popularne w Europie. Flavor Hub odgrywa kluczową rolę w promocji azjatyckiej kuchni, wykorzystując jej bogactwo i różnorodność do tworzenia wyjątkowych produktów spożywczych.
W skrócie
Dystrybucja produktów azjatyckich na rynku europejskim
Oferta obejmuje sosy, zupy i dania błyskawiczne
Współpraca z markami Sen Soy i AceCook
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Flavor hub osiągnęła 966 739 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 920 374 zł. Pozostałe przychody to 46 365 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 352 410 zł.
Strata netto wyniosła 432 036 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 450 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 966 739 zł w 2020 roku.
• 303 373 zł w 2019 roku.
• 65 509 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -93 555 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -432 036 zł w 2020 roku.
• -584 092 zł w 2019 roku.
• -244 927 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Flavor hub wynosi -478 tys. zł.
EBITDA Flavor hub wynosi -478 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
116 817 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -478 400 zł w
2020 roku.
• -582 796 zł w
2019 roku.
• -244 766 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
116 817 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -478 400 zł w
2020 roku.
• -582 796 zł w
2019 roku.
• -244 766 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Flavor hub wynosi 644 492 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 416 846 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 189 757 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 644 492 zł w 2020 roku.
• 202 249 zł w 2019 roku.
• 264 978 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Flavor hub wynosi 1,09%. To oznacza, że firma ma szansę 1,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,505% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,09% w 2020 roku.
• 1,45% w 2019 roku.
• 0,08% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Flavor hub wyniosła 576 656 zł.
a
ktywa obrotowe to 575 656 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 576 656 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -721 054 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 297 710 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 118 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 576 656 zł w 2020 roku.
• 389 887 zł w 2019 roku.
• 339 643 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła -52%.
Marża netto wyniosła -45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 160.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 164.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Flavor hub wyniosły 1 297 710 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 576 656 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 225%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 626 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 297 710 zł w 2020 roku
• 678 906 zł w 2019 roku
• 44 570 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 225% w 2020 roku
• 174% w 2019 roku
• 13% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Flavor hub wykazała przychody na poziomie 966 739 zł.
Organizacja zarobiła -432 036 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -432 036 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Flavor hub wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 91% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki