SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Laboratorium Strategii Marketingowych 360, znane jako Lab360, to wrocławska agencjareklamowa, która działa na rynku marketingu od 10 lat. Agencja wyróżnia się energicznym podejściem oraz twórczym podejściem do tworzenia indywidualnych strategii marketingowych, które są dostosowane do unikalnych potrzeb klientów. Lab360 obsługuje różnorodne obszary marketingowe, w tym SEO, marketing automation, kampanie online oraz content marketing, co sprawia, że jest w stanie efektywnie wspierać rozwój marek w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym.
Zespół Lab360 składa się z ekspertów w dziedzinie mediów, analityki, grafiki oraz programowania. Agencja wykonała do tej pory ponad 4000 kampanii reklamowych w 18 krajach, co dowodzi ich międzynarodowej obecności oraz doświadczenia. Kluczowym elementem ich strategii jest przeprowadzanie szczegółowej analizy grup docelowych, co pozwala precyzyjnie dopasować cele marketingowe oraz metody działań.
W zakresie oferty, Lab360 oferuje szeroki wachlarz usług, polegających na:
- tworzeniu treści wideo i animacji,
- projektowaniu webowym i SEO,
- automatyzacji marketingu,
- zarządzaniu mediami społecznościowymi oraz współpracy z influencerami.
Sukcesy agencji w budowaniu pozytywnego wizerunku klientów oraz ich kreatywne podejście do kampanii reklamowych, zaowocowały licznymi pozytywnymi referencjami, świadczącymi o wysokim poziomie usług.
W skrócie
Tworzenie indywidualnych strategii marketingowych.
Obsługa kampanii online i content marketingu.
Zarządzanie SEO i web developmentem.
Automatyzacja marketingu i działania w social media.
Wykonywanie treści wideo i animacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Laboratorium strategii marketingowych 360 osiągnęła 952 844 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 952 844 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 055 188 zł.
Strata netto wyniosła 102 344 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 190 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 952 844 zł w 2022 roku.
• 1 304 190 zł w 2021 roku.
• 874 801 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -102 344 zł w 2022 roku.
• -68 177 zł w 2021 roku.
• -158 267 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Laboratorium strategii marketingowych 360 wynosi 635 229 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 382 109 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 127 046 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 635 229 zł w 2022 roku.
• 869 460 zł w 2021 roku.
• 583 200 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Laboratorium strategii marketingowych 360 wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Laboratorium strategii marketingowych 360 wyniosła 7102 zł.
a
ktywa obrotowe to 7102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7102 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -225 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 233 038 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7102 zł w 2022 roku.
• 30 125 zł w 2021 roku.
• 156 574 zł w 2020 roku.